OPERATOR PROCESARE COMENZI / FACTURARE (zona Militari)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile OPERATOR PROCESARE COMENZI / FACTURARE (zona Militari) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.05.2023 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Persoana sociabila, muncitoare, serioasa si stabila.
Persoana atenta la detalii.
Studii medii sau superioare și experienta practica in utilizarea unui program de gestiune
Competențe sporite de utilizare a calculatorului (pachetul MSOffice)
Cunoasterea limbii engleze nivel mediu
Nu necesita experienta pe un post asemantor.
Procesare comenzi in sistem primite pe platforma B2B, e-mail sau de la agentii de vanzari.
Realizeaza zilnic operațiuni de introducere date, avizare, facturare si alte documente de insotire a marfii.
Verificare documente emise si discrepante stoc generate de emiterea documentelor fiscale.
Comunicarea cu clientii privind soldurile, status comenzi si alte cerinte.
Actualizarea la cerere a diferitelor date ale clientilor din baza de date (de exemplu schimbare sediu social, persoana de contact, banca etc).
Trimiterea spre solutionare altor departamente a cerintelor clientilor care ii depasesc competentele (de exemplu cereri de garantie, suport tehnic etc).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Operator facturare BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (62) |
Raporteaza eroarea la