Contabil Senior (Contabilitate Romaneasca)
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.03.2023 |
Job remote: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Absolvent de studii superioare;
Experienta in contabilitate romaneasca (3 ani+);
Foarte bune cunostinte de MS Excel;
Limba Engleza la un nivel mediu/avansat;
Foarte bune abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, meticulozitate, capacitate de a lucra în ritm sustinut si de finalizare in termen a tuturor sarcinilor;
Capacitatea de a invata rapid si de a fi eficient;
Foarte bune abilitati de comunicare si interactiune;
Integritate, profesionalism si responsabilitate.
Responsabilitati:
Coodonarea activitatii persoanei responsabile de inregistare a contractelor, facturare, colectare incasari, activitate care se produce la Centrul Comercial;
Coordonarea activitatii persoanei responsabile de inregistrarea furnizorilor, in cazul in care Centrul Comercial este mai mare si dispune de Accounts Payable; inregistrarea in contabilitate a facturilor de furnizori inclusiv partea de verificare a contractelor;
Inregistrarea in contabilitate a extraselor bancare pentru toate conturile si toate valutele;
Verificarea contractelor de imprumut incheiate cu banci si inregistrarea dobanzilor aferente in contabilitate;
Verificarea periodica a fisei platitor ANAF;
Centralizarea si urmarirea situatiei garantiilor, precum si executarea lor daca este cazul;
Mentinerea evidentei si urmarirea situatiei CEC-urilor, BO, scrisorilor de garantie si mentinerea legaturii cu contabilul de la centrul comercial pentru reinoirea garantiilor;
Pregatirea rapoartelor pentru provizionare;
Participarea la intocmirea rapoartelor lunare si anuale de reconciliere service-charge, bugete;
Responsabil de corectitudinea informatiilor puse la dispozitia celor care elaboreaza strategia si politica financiara;
Verificarea modului de intocmire a registrului de casa si a documentelor anexate, precum si exactitatea soldului si concordanta acestuia cu soldul din balanta analitica;
Inregistrarea lunara a trecerii pe venituri curente a sumelor din contul venituri in avans;
Intocmirea listei de estimari venituri si cheltuieli la inchiderea lunara (Accrual);
Verificarea corectitudinii soldurilor pentru toti clientii si furnizorii, precum si efectuarea punctajelor pe fisa acolo unde sunt neconcordante;
Inregistrarea lunara a operatiunilor de reevaluare a conturilor in valuta;
Mentinerea evidentei amortizarii imobilizarilor, inregistrarea cheltuielilor aferente cu amortizare pe fiecare activ si urmarirea lor in contabilitate, precum si in evidenta amortizarii fiscale;
Verificarea lunara a jurnalelor de TVA, concordanta datelor cu balanta sintetica si analitica;
Efectuarea inchiderilor conturilor de gestiune, balanta sintetica si analitica;
Efectuarea inventarierii pentru gestiunile stabilite conform deciziei de inventariere anuala;
Intocmirea si inregistarea la DITL a oricarei modificari aparute in cadrul mijloacelor fixe declarate astfel incat sa fie in concordanta cu evidentele contabile;
Intocmirea tuturor declaratiilor fiscale necesare 300, 390, 394, 100, 101, 207, 107, Saf-T;
Arhivarea documentelor contabile lunare;
Intocmirea situatiilor financiare anuale ale societatii si asigurarea suportului necesar auditarii lor, daca este cazul.
Beneficii:
Grila salariala stabilita in functie de experienta dobandita;
Asigurare medicala (inclusiv pentru copii);
Bonus pe baza performantei;
Tichete de masa;
Formare si dezvoltare profesionala.
Raporteaza eroarea la