SPECIALIST ACHIZIȚII- București

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FlexiWork Recruitment active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST ACHIZIȚII- București active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: FlexiWork Recruitment
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.
    Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.

    Cerinte

    Recrutăm SPECIALIST ACHIZIȚII pentru clientul nostru, furnizor de servicii HVAC si Instalatii (sisteme de încălzire, aer condiționat, ventilație, instalații sanitare, protecție împotriva incendiilor, instalații electrice sau automatizari).
    📌Punct de lucru: București, zona Piața Presei Libere

    ➡️CERINȚE:
    - Studii superioare finalizate;
    - Experiență similară în domeniu;
    - Cunoștințe PC: suita Microsoft Office;
    - Limbi străine: limba engleză (mediu/avansat).

    Responsabilitati

    ➡️RESPONSABILITĂȚI:
    - Ține legatură cu furnizorii existenți și cautaă noi furnizori;
    - Întreține baza de date cu furnizorii;
    - Analizează cerințele proiectului;
    - Face cereri de oferte, comparații de oferte, negocieri cu furnizorii, comenzi de achiziție;
    - Verifică dacă ofertele primite se încadrează în bugetul alocat proiectului;
    - Caută tot timpul cea mai buna ofertă cu cel mai bun raport preț / calitate în funcție de cerințele proiectului;
    - Urmărește comenzile până la livrarea acestora și verifică corectitudinea din punct de vedere cantitativ și față de prețul din oferta negociată;
    - Verifică actele de calitate și documentele de însoțire ale materialelor comandate;
    - Cooperează cu ceilalți membri ai echipei de Ofertare sau din departamentele asociate proiectului;
    - Se preocupă de perfecţionarea profesională și cunoaşterea normelor și normativelor specifice în domeniu precum și a legislației.

    Alte informatii

    ➡️BENEFICII:
    - Salariu discutabil în urma unui interviu;
    - Contract perioadă nedeterminată cu 3 luni probă;
    - Tichetele: 15 Ron / zi lucrată;
    - Program: TESA, 08:00-17:00.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (37)