Manager de proiect _Strategie si Transformare_ ID 1331855

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Manager de proiect _Strategie si Transformare_ ID 1331855 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cautam un coleg/ o colega care va coordona relatia contractuala cu partenerii externi in vederea sustinerii strategiei Customer Service

    Studii

     Studii superioare.

    Experienta in munca:

     Minim 2 ani experienta in management/projectmanagement
     Minim 1 an experienta in activitatea de outsourcing


    CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
     Expertiza in activitatea Customer Service
     Project Management
     Ms Office
     Limba engleza
     Abilitatea de a livra rezultate
     Abilitati de comunicare
     Constientizare organizationala
     Customer focus
     Gândire analitica
     Management de proiect

    Responsabilitati

     Asigura alinierea cadrului contractual la modelul operational definit pentru a sustine strategia CS
     Ofera suport in definirea contractelor si anexelor contractuale comerciale si se asigura de implementarea acestora in termenul stabilit.
     Calculeaza estimarile de costuri lunare si anuale pentru activitatile externalizate.
     Calculeaza facturile lunare si monitorizeaza evolutia costurilor comparativ cu bugetul lunar pentru activitatile externalizate.
     Urmareste implementarea actiunilor de optimizare a costurilor si imbunatatirea performantei pentru serviciile prestate de partenerii externi.
     Monitorizeaza si comunica responsabililor operationali performanta activitatilor externalizate din perspectiva impactului bugetar, evidentiaza punctele forte si critice care pot impacta costurile si activitatile operationale.
     Propune actiuni de optimizare a costurilor si se asigura de continuitatea serviciilor oferite de partenerii externi.
     Identifica cauze si propune actiuni de imbunatatire a proceselor de lucru pentru activitatile externalizate, astfel incat sa creasca eficienta, productivitatea si calitatea acestor servicii;
     Se asigura ca operatiunile externalizate se desfasoara in acord cu politicile si standardele OROC si conform cu contractele dintre parti.
     Asigura suport Partenerilor in preluarea unor noi activitati si monitorizarea celor existente atat din punct de vedere contractual, cat si al aspectelor financiare implicate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (87)