Manager de proiect _Strategie si Transformare_ ID 1331855
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.03.2023 |
Job remote: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Cautam un coleg/ o colega care va coordona relatia contractuala cu partenerii externi in vederea sustinerii strategiei Customer Service
Studii
Studii superioare.
Experienta in munca:
Minim 2 ani experienta in management/projectmanagement
Minim 1 an experienta in activitatea de outsourcing
CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
Expertiza in activitatea Customer Service
Project Management
Ms Office
Limba engleza
Abilitatea de a livra rezultate
Abilitati de comunicare
Constientizare organizationala
Customer focus
Gândire analitica
Management de proiect
Asigura alinierea cadrului contractual la modelul operational definit pentru a sustine strategia CS
Ofera suport in definirea contractelor si anexelor contractuale comerciale si se asigura de implementarea acestora in termenul stabilit.
Calculeaza estimarile de costuri lunare si anuale pentru activitatile externalizate.
Calculeaza facturile lunare si monitorizeaza evolutia costurilor comparativ cu bugetul lunar pentru activitatile externalizate.
Urmareste implementarea actiunilor de optimizare a costurilor si imbunatatirea performantei pentru serviciile prestate de partenerii externi.
Monitorizeaza si comunica responsabililor operationali performanta activitatilor externalizate din perspectiva impactului bugetar, evidentiaza punctele forte si critice care pot impacta costurile si activitatile operationale.
Propune actiuni de optimizare a costurilor si se asigura de continuitatea serviciilor oferite de partenerii externi.
Identifica cauze si propune actiuni de imbunatatire a proceselor de lucru pentru activitatile externalizate, astfel incat sa creasca eficienta, productivitatea si calitatea acestor servicii;
Se asigura ca operatiunile externalizate se desfasoara in acord cu politicile si standardele OROC si conform cu contractele dintre parti.
Asigura suport Partenerilor in preluarea unor noi activitati si monitorizarea celor existente atat din punct de vedere contractual, cat si al aspectelor financiare implicate.
Raporteaza eroarea la