Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
Contabil junior
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lagardère Travel Retail Romania active.Vezi toate job-urile Contabil junior active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lagardère Travel Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.04.2023 |
Job remote: | On-site |
Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.
Cerinte
Ești la început de drum și dorești sa iti construiești o carierea in domeniul financiar? Atunci așteptăm aplicația ta!
Ce căutăm:
Orientare spre rezolvarea problemelor şi găsirea de soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte;
Persoana implicata, atenta la detalii, care sa înțeleaga si sa respecte procedurile companiei;
Să poata comunica clar şi concis, atât în scris cât şi verbal; sa isi asume responsabilitatea postului si a activitatilor zilnice;
Persoană flexibilă și care poate lucra atât în echipă precum și indiviual;
Studii superioare finalizate sau Master în curs (reprezintă avantaj Specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune);
Experiența in domeniu nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj;
Cunoștințe cel putin medii a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
Engleza – nivel mediu (interfața ERP-ului este in limba engleza);
Alte cursuri si certificări relevante pentru poziție reprezinta un plus
Cu ce te vei ocupa:
Inregistrarea facturilor de achiziție marfa și reconcilierea acestora cu notele de recepție;
Comunicarea managerilor de magazine a diferentelor sesizate in urma reconcilierii NIR-ului postat de locatie cu factura de la furnizor;
Verificarea fluxului automat de EDI prin care ajung in ERP facturile de marfa si transmiterea unui feedback furnizorilor;
Solicitarea si transmiterea fiselor de cont (401) furnizorilor, în vedere reconcilierii periodice a soldului dar si solicitarea facturilor lipsa, in pending sau facturilor fara NIR;
Reconcilierea vanzarilor cu incasarile si verificarea inchiderii de zi din fiecare magazin;
Alte activități delegate de Coordonatorul echipei Retail Accounting.
Ce îți oferim:
Un mediu profesionist, dinamic, în continuă dezvoltare, cu focus pe rezultate și grijă față de oameni
Sistem de lucru hibrid și program flexibil; când lucrăm de la birou nu avem dress code, dar se poartă veselia și interacțiunea relaxată [😊]
Birou într-un sediu nou din Pipera, amenajat cu mult gust și creativitate
Bonus de performanță în funcție de senioritate și de îndeplinirea obiectivelor
Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești, să știi că suntem prieteni cu Bookster
Tichete cadou de Paște și Crăciun
Primă pentru evenimente deosebite (nuntă, naștere copil, etc.).
Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development
Primire călduroasă în echipa CSR, pentru a lăsa o amprentă a faptelor bune în comunitate; ne place să facem bine în jurul nostru
Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum [😊]
Raporteaza eroarea la