Contabil junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lagardère Travel Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Lagardère Travel Retail Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.11.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.

    Cerinte

    Ești la început de drum și dorești sa iti construiești o carierea in domeniul financiar? Atunci așteptăm aplicația ta!

    Ce căutăm:

    Orientare spre rezolvarea problemelor şi găsirea de soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte;
    Persoana implicata, atenta la detalii, care sa înțeleaga si sa respecte procedurile companiei;
    Să poata comunica clar şi concis, atât în scris cât şi verbal; sa isi asume responsabilitatea postului si a activitatilor zilnice;
    Persoană flexibilă și care poate lucra atât în echipă precum și indiviual;
    Studii superioare finalizate sau Master în curs (reprezintă avantaj Specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune);
    Experiența in domeniu nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj;
    Cunoștințe cel putin medii a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
    Engleza – nivel mediu (interfața ERP-ului este in limba engleza);
    Alte cursuri si certificări relevante pentru poziție reprezinta un plus

    Responsabilitati

    Cu ce te vei ocupa:

    Inregistrarea facturilor de achiziție marfa și reconcilierea acestora cu notele de recepție;
    Comunicarea managerilor de magazine a diferentelor sesizate in urma reconcilierii NIR-ului postat de locatie cu factura de la furnizor;
    Verificarea fluxului automat de EDI prin care ajung in ERP facturile de marfa si transmiterea unui feedback furnizorilor;
    Solicitarea si transmiterea fiselor de cont (401) furnizorilor, în vedere reconcilierii periodice a soldului dar si solicitarea facturilor lipsa, in pending sau facturilor fara NIR;
    Reconcilierea vanzarilor cu incasarile si verificarea inchiderii de zi din fiecare magazin;
    Alte activități delegate de Coordonatorul echipei Retail Accounting.

    Alte informatii

    Ce îți oferim:

    Un mediu profesionist, dinamic, în continuă dezvoltare, cu focus pe rezultate și grijă față de oameni
    Sistem de lucru hibrid și program flexibil; când lucrăm de la birou nu avem dress code, dar se poartă veselia și interacțiunea relaxată [😊]
    Birou într-un sediu nou din Pipera, amenajat cu mult gust și creativitate
    Bonus de performanță în funcție de senioritate și de îndeplinirea obiectivelor
    Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești, să știi că suntem prieteni cu Bookster
    Tichete cadou de Paște și Crăciun
    Primă pentru evenimente deosebite (nuntă, naștere copil, etc.).
    Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development
    Primire călduroasă în echipa CSR, pentru a lăsa o amprentă a faptelor bune în comunitate; ne place să facem bine în jurul nostru
    Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum [😊]

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (147)