Legal Secretary/ Billing Assistant Global Law Services (Hibrid)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.


Vezi toate job-urile Legal Secretary/ Billing Assistant Global Law Services (Hibrid) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: QLT® Group România | Recrutare
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare

    Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.

    Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Clientul nostru este o casa de avocatura internationala full-service cu locatie ultra centrala in Excelsior Center, zona Universitatii, sector 1.

    Ne dorim sa atragem in echipa un profesionist din zona serviciilor: juridice, audit, consultanta sau corporatii care a lucrat pe zona de facturare si secretariat.

    Cerinte:
    • Cunostinte avansate de operare Microsoft Office;
    • 3-8 ani de experienta anterioara intr-un mediu de servicii profesionale
    • (juridic/audit/consultanta/corporatii);
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat;
    • Abilitati de organizare si planificare;
    • Abilitati de sintetizare a informatiilor si solutionare a problemelor.


    Responsabilitati

    Efectuarea diferitelor rapoarte si introducerea de date in aplicatiile si sistemele de management al datelor (deschidere de noi dosare de client, rapoarte privind orele si tipul de activitate prestate, facturare, deconturi, alte tipuri de rapoarte etc);
    • Producerea si modificarea documentelor conform instructiunilor avocatilor si standardelor interne (prezentari, propuneri, contracte etc);
    • Redactarea si expedierea de scrisori oficiale (scrisori catre autoritati/ furnizori etc.), in functie de solicitari;
    • Suport pentru avocatii seniori pentru organizarea proiectelor, intalniri cu clientii etc (confirmari participanti, rezervari sali de intalnire, pregatirea documentelor pentru intaniri, instante etc.);
    • Activitati ocazionale, conform cerintelor coordonatorilor directi sau ale colaboratorilor, in limita competentelor;
    • Suport pentru organizarea diferitelor evenimente ale firmei (conferinte/seminarii/parties etc - incluzand intocmire agenda, program, liste/inregistrare invitati, materiale de discutie/prezentare/promotionale etc);
    • Acopera responsabilitatile altor legal secretaries in mod ocazional (volum mare de munca, solicitari urgente, colegi in vacanta etc.).


    Alte informatii

    Oferta:
    • Contract de munca stabil;
    • Salariu la nivel competitiv;
    • Tichete de masa+ asigurare medicala;
    • Bonusuri anuale in functie de rezultate;
    • Locatie ultracentrala, zona Universitatii;
    • Sistem Hibrid (2 zile de acasa + birou).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (337)