Brand Manager - Beauty - Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.Vezi toate job-urile Brand Manager - Beauty - Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.08.2023 |
Remote work: | On-site |
Interbrands Orbico este cel mai mare distribuitor de produse FMCG și Beauty din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor din Europa, cu o prezență activă în 24 de țări.
Avem peste 200 de branduri în portofoliul nostru și peste 30 000 de clienți în România.
Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
studii superioare/Master în marketing, management, tipuri de consumatori,
cunoasterea unei limbi de circulatie internationala (de preferat limba engleza) la nivel avansat
cunostinte aprofundate ale programelor Microsoft Office, Internet Explorer
abilitati analitice foarte bune si cunostinte bune despre P&L management
abilitati foarte bune de project management
abilitați tehnice în definirea strategiei de brand bazate pe insights despre categorie, parteneri, consumatori și clienti finali
volum mare de cunostinte teoretice si practice
urmareste realizarea planului de vanzari pentru brand-urile alocate
efectueaza previzionarile de comanda pentru noi produse in conformitate cu strategia fiecarui brand
efectueaza rapoarte specifice pentru produsele nou lansate in luna urmatoare lansarii
intocmeste comenzile lunare de import pentru casele din responsabilitatea sa
intocmeste urmatoarele tipuri de rapoarte lunare: raport de analiza a vanzarilor lunare comparative conform indicatiilor primite in cadrul firmei, raport de analiza a situatiei clientilor care au in portofoliul lor casele de care este responsabil, raport de analiza a bugetelor de vanzari si cele de reclama si publicitate, raportul extern
urmareste viteza de rotatie a produselor din stoc si propune actiuni pentru diminuarea stocurilor blocate
cunoaste si utilizeaza eficient toate promotiile si materialele publicitare comandate
verifica de doua ori pe luna eficienta utilizarii materialelor publicitare
cunoaste impecabil programele (brand-urile) din divizia care i-a fost repartizata in cadrul firmei
cunoaste liniile si referintele brand-urilor repartizate dupa nume, caracteristici, gramaje
prezinta planurile de marketing si media
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Discount produse companie /companii partenere
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Brand Manager Assistant - Beauty Hybrid | |
E-commerce Manager-Wella Professionals-Bucuresti Hybrid | |
Digital Marketing Manager Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (110) |
Raporteaza eroarea la