Manager Administrativ
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nextgen Communications active.Vezi toate job-urile Manager Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nextgen Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.03.2023 |
Remote work: | Remote |
NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.
Cerinte
Candidatul ideal:
Nivel de studii: superioare
Experienţă:
în specialitate: minimum 5 ani
Cunoştinţe necesare:
-cunoştinţe foarte bune în domeniul administrative
-cunoştinţe PC: Cunoştinţe bune MS Office ;
-permis de conducere categoria B
Caracteristici de personalitate, aptitudini şi deprinderi necesare :
-abilităţi de comunicare şi negociere;
-abilitati de coordonare
-spirit de observatie si abilitati de conducere
-organizare, atentie la detalii, hotarare
-rezistent la stres;
-ordonat, ferm, punctual;
RESPONSABILITATI:
-aprobarea solutiilor tehnice si a costurilor rezultate din acestea in relatia cu firma de administrarea a parcului auto in conformitate cu bugetul alocat si cu dispozitiile Directorului General al companiei;
-urmareste si aproba suplimentarea de carburanti;
-urmareste conformitatea facturilor, a termenelor de finalizare a lucrarilor de reparatii necesare precum si calitatea si garantiile acestora;
-raspunde de administrarea tuturor cladirilor ce sunt proprietate sau chirie in cadru Next-Gen;
-vizeaza plata facturilor pentru furnizorii de energie, carburanti, telefonie mobila, telefonie fixa si alti furnizori de servicii si materiale necesare bunei desfasurari a societatii.
-selecteaza si propune firmele prestatoare de servicii sau furnizoare de materiale necesare activitatii administrative a societatii.
-se asigura ca aprovizionarea cu apa, rechizite, telefoane sau alte obiecte si servicii necesare societatii sunt realizate la timp si in calitatea, termenele si cantitatea necesara bunei desfasurari a activitatii.
Beneficii:
Masina de serviciu
Telefon de serviciu
Servicii medicale Regina Maria/Medlife
Altele
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager Hybrid | |
Materials Manager Aplica fara CV | |
Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (72) |
Raporteaza eroarea la