Manager Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nextgen Communications active.


Vezi toate job-urile Manager Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Nextgen Communications
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.03.2023
    Remote work: Remote
    Scurta descriere a companiei

    NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    Nivel de studii: superioare

    Experienţă:
    în specialitate: minimum 5 ani

    Cunoştinţe necesare:
    -cunoştinţe foarte bune în domeniul administrative
    -cunoştinţe PC: Cunoştinţe bune MS Office ;
    -permis de conducere categoria B

    Caracteristici de personalitate, aptitudini şi deprinderi necesare :
    -abilităţi de comunicare şi negociere;
    -abilitati de coordonare
    -spirit de observatie si abilitati de conducere
    -organizare, atentie la detalii, hotarare
    -rezistent la stres;
    -ordonat, ferm, punctual;

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI:

    -aprobarea solutiilor tehnice si a costurilor rezultate din acestea in relatia cu firma de administrarea a parcului auto in conformitate cu bugetul alocat si cu dispozitiile Directorului General al companiei;
    -urmareste si aproba suplimentarea de carburanti;
    -urmareste conformitatea facturilor, a termenelor de finalizare a lucrarilor de reparatii necesare precum si calitatea si garantiile acestora;
    -raspunde de administrarea tuturor cladirilor ce sunt proprietate sau chirie in cadru Next-Gen;
    -vizeaza plata facturilor pentru furnizorii de energie, carburanti, telefonie mobila, telefonie fixa si alti furnizori de servicii si materiale necesare bunei desfasurari a societatii.
    -selecteaza si propune firmele prestatoare de servicii sau furnizoare de materiale necesare activitatii administrative a societatii.
    -se asigura ca aprovizionarea cu apa, rechizite, telefoane sau alte obiecte si servicii necesare societatii sunt realizate la timp si in calitatea, termenele si cantitatea necesara bunei desfasurari a activitatii.

    Beneficii:
    Masina de serviciu
    Telefon de serviciu
    Servicii medicale Regina Maria/Medlife
    Altele

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (72)