Specialist Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca:

    Ai experienta anterioara de minim 3 ani pe un post similar;
    Ai experienta de minim 2 ani in domeniul medical (AVANTAJ);
    Ai cunostinte de Excel la nivel avansat;
    Ai abilitati de comunicare si negociere;
    Esti o persoana analitica si ai o atitudine orientata spre solutii si rezultate;
    Dai dovada de spirit de echipa & colaborare si raspunzi cu entuziasm la provocari;
    Relationezi cu usurinta si manifesti empatie si deschidere spre nou.

    Responsabilitati

    Iata cum vei contribui la reusitele echipei noastre si care vor fi atributiile tale:

    Acorzi suport operațional în activitatea de achiziții medicale (consumabile, echipamente medicale);
    Urmărești condițiile contractuale;
    Analizezi periodic piața și furnizorii (actuali și potențiali), compari prețuri și efectuezi evaluări calitative ale serviciilor și produselor contractate;
    Raportezi și analizezi periodic (lunar, trimestrial, anual) activitatea cheltuielilor de achiziție;
    Informezi solicitanții achizițiilor/ responsabilii de buget și faci follow up pe achizițiile care îți revin;
    Asiguri concordanța dintre cerințele solicitantului intern și produsul livrat;
    Întreții baza de date (completarea corectă și în timp a nomenclatoarelor aferente ERP-urilor utilizate);
    Întreții bazele de date din toate sistemele ERP utilizate;
    Monitorizezi permanent achizițiile și cauți alternative;
    Asiguri o imagine clară și transparentă a procesului de achiziție;
    Respecți procedura de achiziție.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (62)