43% dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Consultant Relatii Clienti - Brasov
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.03.2023 |
Job remote: | On-site |
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Candidatul ideal:
Pentru ca esti ambitios, comunicativ si dornic de afirmare, iti suntem alaturi!
Scopul nostru este de a consilia clientul, ajutandu-l sa rezolve problemele de ordin tehnic sau comercial cu care se confrunta.
Daca stii sa utilizezi un calculator si esti la inceput de drum in cariera, noi suntem aici pentru a te ajuta sa te dezvolti!
Beneficii:
Training
Pentru ca promovam dezvoltarea continua la nivel profesional oferim:
• Training Profesional pentru toti angajatii CGS.
• Cursuri de perfectionare pentru toate procedurile noi implimentate in companie
• Abonament gratuit in cadrul unei biblioteci online ce cuprinde materiale din toate domeniile.
Incurajam evolutia si determinarea angajatilor nostrii de aceea oferim:
• Bonusuri de performanta cu beneficii financiare si non financiare pentru angajatii nostri
• Oportunitatea de a-si dezvolta cariera si a aplica pentru o pozitie de suport sau Management.
• Posibilitatea de a primi o stea cu numele lor pe aleea Walk of Fame din cadrul companiei, unde ne exprimam recunostinta pentru angajatii care au adus inovatie si o perspectiva noua in CGS.
Beneficii aditionale
• Asigurare medicala private
• Contract pe perioada nedeterminata
• Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si negociere
• Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamica si plina de oportunitati
Descrierea jobului
Iata ce va trebui sa faci:
-Preiei apeluri de la clienti si identifici corect situatiile cu care se confrunta
-Rezolvi problemele sau directionezi clientii catre departamentul potrivit.
-Inregistrezi corect si complet informatiile obtinute in urma apelurilor
Raporteaza eroarea la