Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
Specialist Suport Reclamații
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile CEC Bank active.Vezi toate job-urile Specialist Suport Reclamații active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.
In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.
Esti interesat de domeniul financiar-bancar?
Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?
Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?
Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!
Dacă știi despre tine că ai:
Studii superioare;
Minim 3 ani vechime in muncă si minim 2 ani experiență în domeniul specific de activitate;
Abilități de comunicare și relaționare;
Abilități de planificare și prioritizare a sarcinilor, de organizare și rezolvare de probleme;
Atenție la detalii, atenție distributivă, proactivitate;
Corectitudine, seriozitate, responsabilitate;
Cunoștințe de utilizare a calculatorului (pachetul MSOffice).
Ce vei face în acest rol?
Administrezi petițiile primite in format letric sau electronic;
Gestionezi baza de date cu petiții on-line;
Soluționezi solicitările de informații și reclamațiile clienților conform procedurilor și instrucțiunilor de lucru la nivel de companie;
Recepționezi/ analizezi/ formulezi și trimiți răspuns clientului, iar unde este cazul delegi spre rezolvare cazurile de reclamații și solicitări de informatii către departamentul responsabil;
Preiei și transmiți corespondența atât către structurile din interiorul băncii cât și către structurile din exteriorul acesteia (petenți/ instituții);
Monitorizezi și verifici modul de soluționare a solicitărilor de informații și reclamațiilor rezolvate de celelalte departamente ale băncii, astfel încât toate cazurile să fie soluționate conform proceselor și procedurilor interne de lucru;
Colaborezi cu diferite persoane, inclusiv salariați din departamente cheie ale băncii, în vederea soluționării solicitărilor de informații și reclamațiilor în timpul stabilit;
Te asiguri că petițiile sunt tratate cu promptitudine și acuratețe, conform procedurilor interne de lucru.
Participi la realizarea diferitelor analize de satisfacție a clienților.
Raporteaza eroarea la