Specialist Suport Reclamații

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CEC Bank active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Reclamații active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: CEC Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.

    In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.

    Esti interesat de domeniul financiar-bancar?

    Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?

    Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?

    Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!

    Cerinte

    Dacă știi despre tine că ai:

     Studii superioare;
     Minim 3 ani vechime in muncă si minim 2 ani experiență în domeniul specific de activitate;
     Abilități de comunicare și relaționare;
     Abilități de planificare și prioritizare a sarcinilor, de organizare și rezolvare de probleme;
     Atenție la detalii, atenție distributivă, proactivitate;
     Corectitudine, seriozitate, responsabilitate;
     Cunoștințe de utilizare a calculatorului (pachetul MSOffice).

    Responsabilitati

    Ce vei face în acest rol?

     Administrezi petițiile primite in format letric sau electronic;
     Gestionezi baza de date cu petiții on-line;
     Soluționezi solicitările de informații și reclamațiile clienților conform procedurilor și instrucțiunilor de lucru la nivel de companie;
     Recepționezi/ analizezi/ formulezi și trimiți răspuns clientului, iar unde este cazul delegi spre rezolvare cazurile de reclamații și solicitări de informatii către departamentul responsabil;
     Preiei și transmiți corespondența atât către structurile din interiorul băncii cât și către structurile din exteriorul acesteia (petenți/ instituții);
     Monitorizezi și verifici modul de soluționare a solicitărilor de informații și reclamațiilor rezolvate de celelalte departamente ale băncii, astfel încât toate cazurile să fie soluționate conform proceselor și procedurilor interne de lucru;
     Colaborezi cu diferite persoane, inclusiv salariați din departamente cheie ale băncii, în vederea soluționării solicitărilor de informații și reclamațiilor în timpul stabilit;
     Te asiguri că petițiile sunt tratate cu promptitudine și acuratețe, conform procedurilor interne de lucru.
     Participi la realizarea diferitelor analize de satisfacție a clienților.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (36)