Contabil
Angajator: | Dent Estet |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.03.2023 |
Job remote: | On-site |
DENT ESTET își propune să ofere fiecărui pacient cea mai frumoasă experiență în cabinetul stomatologic, care să se ridice la standardele occidentale pentru care suntem recunoscuți din 1999.
Acest statut nu ar fi fost posibil fără echipa care ne-a fost aproape de la început, a celor care conturează povestea DENT ESTET. Din anul 1999, ne-am dezvoltat permanent, numărul angajaților ajungând în prezent la peste 450, dintre care 155 sunt medici specializați în toate ramurile stomatologiei. De asemenea, politica de dezvoltare a vizat și departamentele conexe de HR, Marketing, Comunicare, Achiziții, Patient Care, Financiar-Contabil și Administrativ.
Candidatul Ideal
Ne dorim ca viitorul nostru coleg să aibă:
- Studii superioare contabile cunostinte de operare documente primare, cu utilizarea informatiilor contabile si a legislatiei in domeniu (utilizare cu usurinta a conturilor contabile);
- 3-4 ani experiență într-un departament financiar-contabil, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
- Experiența în folosirea CHARISMA ERP prezintă un avantaj Integritate și corectitudine
- Excelente abilităţi de comunicare şi lucru în echipă
- Cunoştinte avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office (în special Excel)
- Abilităţi de analiză şi planificare, de negociere, perseverenţă în realizarea obiectivelor
- Asigură evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și cheltuielilor:
- Intocmirea evidentei contabile generale pana la nivel de balanta; intocmirea registrelor si jurnalelor contabile obligatorii; intocmirea documentelor de banca si casa si evidenta financiara;
- Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont; Tine evidenta cash, verifica sold si intocmeste monetar;
- Efectuarea periodica a platilor, intocmind toate documentele bancare aferente acestora(in format electronic);
- Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă; Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor; Înregistrează facturi de prestații furnizori interni si externi;
- Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI și NIR);
- Gestionarea relatiilor cu autoritatile fiscale; intocmirea diferitelor rapoarte la solicitarea managementului societatii;
- Implicarea in derularea diferitelor proiecte din cadrul societatii;
- Abilitati avansate in desfasurarea activitatilor financiare (intocmire documente primare si urmarirea fluxurilor de informatii).
Raporteaza eroarea la