Back office – sales support: BUCURESTI, IASI, CLUJ NAPOCA
Angajator: | Consolight |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2023 |
Job remote: | On-site |
Ți-ai propus ca de anul acesta să faci parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie? Vino la Consolight să asiguri suportul necesar clienților noștri și colegilor din vânzări! Vino acum în echipa Consolight, pentru continua împreună o poveste românească de succes! Profilul căutat:
- Absolvent(ă) de studii superioare, cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior cu tehnic, de preferat (Construcții, Energetică, Instalații electrice) - reprezintă un avantaj.
- Experienţă în domeniul materialelor electrice sau pasiune pentru domeniul electric si dorinta de a acumula informații tehnice
- Experiență în suport vânzări/vânzări - de preferat minim 2-3 ani.
- Abilități dе identificare rapidă a nevoilor clienților și oferirea dе răspunsuri eficiente și prompte
- Capacitate dе lucru în echipă în mod eficient, contribuind pozitiv la realizarea rezultatelor
- Persoană proactivă, dinamică, orientată spre rezultate.
- Cunoștințe solide dе utilizare MS Office (Excel, Power Point, Outlook).
- Experiență în utilizare de softuri/soluții ERP.
- Funcționează ca punct de contact între client și agentul de vânzări pe de o parte, respectiv departamentele interne ale Companiei pe cealaltă parte (ofertare, achiziții, financiar, logistică, etc) cu scopul de a facilita comunicarea cu clienții și de a răspunde solicitărilor acestora.
- Administrează clienții arondați, din portofoliul repartizat prin conceperea, inițierea și administrarea corespondenței oficiale cu clienții, în strânsă legătură cu echipa de vânzări și/sau Directorul de vânzări de țară.
- Cunoaște condițiile comerciale stabilite în contractele de vânzare-cumpărare.
- Colaborează îndeaproape cu departamentul de ofertare.
- Întocmește oferta tehnico-comercială în funcție de specificații și/sau disponibilitatea produselor, dar și în conformitate cu informațiile primite de la echipa de vânzări.
- Se asigură că ofertele sunt transmise în timp util către colegii din Departamentul Vânzări.
- Asigură urmărirea evoluției și a finalizării ofertelor realizate și informează inginerul/ reprezentantul de vânzări, în cazul în care acestea rămân fără răspuns din partea clientului.
- Păstrează o evidență a contractelor de vânzare-cumpărare aferente clienților din portofoliu (înregistrare în ERP), urmarește plățile.
- Întocmește documentația specifică activității în ERP, inclusiv a eventualelor reclamații apărute.
Raporteaza eroarea la