Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
DevOps Support Engineer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nagarro active.Vezi toate job-urile DevOps Support Engineer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nagarro |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.03.2023 |
Job remote: | Remote(de acasa) |
NAGARRO este una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere, cu peste 18.000 de angajați în 33 de țări și cu o experiență de peste 20 de ani pe piața IT. Lider global în domeniul ingineriei digitale, NAGARRO se distinge prin caracterul său antreprenorial, agil și global, prin mentalitatea CARING și o abordare vizionară. Compania deține un portofoliu complet de digital product engineering, digital commerce și customer experience, managed services, servicii de consultanță în implementarea sistemelor informaționale complexe și alte servicii tehnologice.
În România, Nagarro s-a extins în 2020, în urma fuziunii cu iQuest, companie specializată în dezvoltare software și parte a aceluiași grup. Astăzi, Nagarro înseamnă peste 850 de profesioniști în toată țara, cu birouri fizice în București, Brașov, Craiova, Cluj-Napoca, Sibiu și Timișoara, conectați la comunitatea globală.
În ultimii ani, Nagarro a avut o creștere accelerată devenind the fastest growing digital engineering company in the world.
ITIL best practices knowledge is expected;
Language: Primarily English;
Basic Knowledge of Databases (SQL Server/Oracle/MySQL is a plus);
Angular JS, Java;
Terraform Scripts, Kubernetes;
Apache Kafka, ELK,Grafana.
- Research and identify solutions to Applications/Software issues;
- Diagnose and troubleshoot technical issues;
- Track Issues through to resolution, within agreed time limits;
- Properly escalate unresolved issues to respective Support Teams;
- Refer to internal database or external resources to provide accurate tech solutions;
- Knowledge about release automation (Jenkins, etc), administration, application configuration, and debugging experience;
- Knowledge of patch management, certificate management etc.;
- Knowledge of deploying, configuring and maintaining a server monitoring tool for eg. Prometheus, Grafana, etc
- Collaborate with developers to bring new features and services into production;
- Reach for a full automation of manual tasks, delivery process and monitoring, co-working with the development team;
- Prioritize and manage several open issues at one time;
- Prepare accurate and timely reports;
- Document technical knowledge in the form of notes and manuals.
- Use logging and troubleshooting tools to identify performance bottlenecks and perform root-cause analysis.
- Experience supporting Cloud Based applications primarily AWS.
- L2 Support Engineer responsibilities include resolving issues and using email/chat/Ticketing tool to give clients quick resolution to IT issues.
Raporteaza eroarea la