Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
Distribution Account Manager - Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.Vezi toate job-urile Distribution Account Manager - Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.05.2023 |
Job remote: | On-site |
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientati catre oameni, vă vor oferi sprijin pentru a începe o carieră de succes în vânzări.
Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate in peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.
"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipa de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanta, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Responsabilități:
- Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți de tip Local Key Account (engross-uri și rețele locale de supermarket-uri) din zona pe care o administrează;
- Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile;
- Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată;
- Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie la clienții din portofoliu;
- Contribuie direct la extinderea business-ului/creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită, elaborarea unui plan de dezvoltare, estimarea vânzărilor și planurilor de acțiune (organizare de evenimente in-store și out-store: promoții, sampling, tombole etc).
Cerinţe:
- Excelente abilități de comunicare și putere de convingere;
- Experiență în vânzări - minimum 2 ani (avantaj experiența în relațiile comerciale cu lanțuri de magazine);
- Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;
- Abilități de lucru în echipă;
- Permis conducere categoria B;
- Studii medii finalizate (cu diploma de Bacalaureat ) / superioare;
- Disponibilitate pentru activitate de teren / deplasări.
De ce să lucrezi pentru noi?
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste si pasionate;
- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizitioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
- Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
Raporteaza eroarea la