Analist servicii client (F/M)

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 27.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.

    Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.

    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 17 000 de angajați inovează în ceea ce privește produsele și bunele practici.

    Cerinte

    Profil cautat :

    Studii superioare

    Experienta in prelucrarea bazelor de date ar fi utila

    Cunoștințe bune operare PC – MSOffice (Word, Excel, PPT)

    Cunoștințe de limba Engleză (avansat), Franceza (avansat/ mediu)

    Disponibilitate pentru deplasări

    Gândire structurata si adaptare cu ușurință la utilizarea diverselor aplicații

    Persoană proactivă, care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic

    Capacitate de intelelere logica si rigurozitate

    Capacitate de analiza/sinteza si priorizarea sarcinilor

    Capacitate de lucru in echipa si in transvers

    Responsabilitati

    Responsabilitati :

    Inregistrare informatii clienti in baza unica de date CMDM / R-Force – Baza de date Clienti / Prospecti Dacia-Renault-Nissan.

    Corecteaza si prelucreaza bazele de date clienti/ prospecti pentru actiuni specifice Dacia-Renault-Nissan (marketing direct, OTS)

    Realizeaza actiuni specifice Dacia/ Renault/ Nissan (actiuni de marketing direct, calificare baza de date, telemarketing) in scopul cresterii vanzarilor VN si ApV.