Analist servicii client (F/M)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Analist servicii client (F/M) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 01.06.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    Profil cautat :

    Studii superioare

    Experienta in prelucrarea bazelor de date ar fi utila

    Cunoștințe bune operare PC – MSOffice (Word, Excel, PPT)

    Cunoștințe de limba Engleză (avansat), Franceza (avansat/ mediu)

    Disponibilitate pentru deplasări

    Gândire structurata si adaptare cu ușurință la utilizarea diverselor aplicații

    Persoană proactivă, care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic

    Capacitate de intelelere logica si rigurozitate

    Capacitate de analiza/sinteza si priorizarea sarcinilor

    Capacitate de lucru in echipa si in transvers

    Responsabilitati

    Responsabilitati :

    Inregistrare informatii clienti in baza unica de date CMDM / R-Force – Baza de date Clienti / Prospecti Dacia-Renault-Nissan.

    Corecteaza si prelucreaza bazele de date clienti/ prospecti pentru actiuni specifice Dacia-Renault-Nissan (marketing direct, OTS)

    Realizeaza actiuni specifice Dacia/ Renault/ Nissan (actiuni de marketing direct, calificare baza de date, telemarketing) in scopul cresterii vanzarilor VN si ApV.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Constanta,

    Timisoara,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (486)