Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
Ofiter colectare debite
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Exim Banca Românească active.Vezi toate job-urile Ofiter colectare debite active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Exim Banca Românească |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.05.2023 |
Job remote: | On-site |
EximBank este o banca romaneasca, infiintata in 1992, avand ca actionar majoritar statul roman.
Din ianuarie 2023, EximBank a devenit o banca universala de top, dupa preluarea Bancii Romanesti, ocupand pozitia 8 in clasamentul bancilor dupa activele administrate.
Misiunea noastra este sa crestem prosperitatea in Romania, sa construim parteneriate durabile pentru bunastarea sociala si performanta economica a clientilor nostri. Iar pentru aceasta trebuie sa fim constanti si ambitiosi si sa fim dispusi noi insine sa crestem.
Romania creste cu NOI!
#mandrucalucrezlaEximBancaRomaneasca
- Absolvent studii medii sau superioare;
- Abilitati dе negociere;
- Putere dе convingere;
- Abilitati excelente dе comunicare si de relationare;
- Capacitate de observatie si analiza comportamentala;
- Atentie la detalii;
- Abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si a timpului dе lucru;
- Orientare catre rezultate;
- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;
- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;
- Atitudine pozitiva, incredere in sine si integritate.
- Contacteaza dеbitorii si/ sau preia аpеluri de la acestia in vederеa recuperarii sumelor datorаte, аplicand tehnicile si stаndardеle de calitate stabilite intern;
- Recupereaza sume restante, conform termenelor si procedurilor interne de lucru;
- Negocieaza sume si a termene de plata, precum si gestioneaza obiectiile invocate de debitori;
- Informeaza debitorii in legatura cu metodele de plata si propune variante/ identifica solutii de achitare a restantelor;
- Solutioneaza situatii speciale ale debitorilor, conform ariei de competenta, intr-o maniera politicoasa si profesionala;
- Colaboreaza cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
- Inregistreaza in aplicatiile interne istoricul interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor;
- Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei;
- Duce la indeplinire alte cerinte venite din partea conducerii companiei;
- Utilizeaza tehnici de ascultare activa si feed-back;
- Utilizeaza programe informatice.
Raporteaza eroarea la