Business/IT Help Desk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CEC Bank active.


Vezi toate job-urile Business/IT Help Desk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: CEC Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.

    In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.

    Esti interesat de domeniul financiar-bancar?

    Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?

    Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?

    Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!

    Cerinte

    Studii medii sau superioare finalizate - profil tehnic sau economic (constituie avantaj);
    Constituie un plus experiența practică anterioară pe administrare aplicații;
    Capacitate de prioritizare și identificare rapidă a soluțiilor;
    Abilități dezvoltate de comunicare și relaționare pozitivă;
    Capacitatea de a lucra atât în echipa, cât și individual;
    Abilități de organizare si planificare;
    Dinamism, proactivitate;
    Rezistență la stres;
    Responsabilitate si integritate;
    Bune cunoștințe de limba engleză.

    Responsabilitati

    Determini cele mai bune soluții pe baza problemei și a detaliilor furnizate de clienți;
    Urmărești/gestionezi solicitările utilizatorilor (venite prin aplicația de management incidente, mail și /sau telefon);
    Verifici periodic corectitudinea și coerența datelor introduse în sistemul informatic si semnalezi ierarhic situația constatată;
    Participi împreună cu utilizatorii finali la remedierea sau înlăturarea erorilor de natură umană sau tehnică, apărute in exploatare;
    Înregistreazi/Verifici (dupa caz) completarea si închiderea corectă de către utilizatori, în aplicațiile /sistemele de incident și probleme de management ale bancii, a tuturor incidentelor/problemelor

    Alte informatii

    O echipă orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
    Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
    Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (387)