Business/IT Help Desk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile CEC Bank active.Vezi toate job-urile Business/IT Help Desk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | CEC Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.04.2023 |
Remote work: | On-site |
Cu o traditie de peste 150 ani pe piata financiar-bancara din Romania, CEC Bank este una din putinele banci care se pot lauda cu experienta acumulata si milioane de clienti castigati de-a lungul timpului. Fondata in 1864 de catre domnitorul Alexandru Ioan Cuza, banca a intrat treptat in constiinta generatiilor de romani ca fiind o institutie sigura, stabila si onesta.
In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, fiind o banca comerciala universala, competitiva, care ofera clientilor produse si servicii diverse si de calitate, prin intermediul unei retele de peste de unitati teritoriale.
Esti interesat de domeniul financiar-bancar?
Te caracterizeaza integritatea, perseverenta si dorinta de a te depasi?
Vrei sa lucrezi cu o echipa de profesionisti care isi dedica energia si pregatirea profesionala pentru dezvoltarea si consolidarea bancii?
Te asteptam sa ni te alaturi intr-o banca de traditie pentru o cariera de actualitate!
Studii medii sau superioare finalizate - profil tehnic sau economic (constituie avantaj);
Constituie un plus experiența practică anterioară pe administrare aplicații;
Capacitate de prioritizare și identificare rapidă a soluțiilor;
Abilități dezvoltate de comunicare și relaționare pozitivă;
Capacitatea de a lucra atât în echipa, cât și individual;
Abilități de organizare si planificare;
Dinamism, proactivitate;
Rezistență la stres;
Responsabilitate si integritate;
Bune cunoștințe de limba engleză.
Determini cele mai bune soluții pe baza problemei și a detaliilor furnizate de clienți;
Urmărești/gestionezi solicitările utilizatorilor (venite prin aplicația de management incidente, mail și /sau telefon);
Verifici periodic corectitudinea și coerența datelor introduse în sistemul informatic si semnalezi ierarhic situația constatată;
Participi împreună cu utilizatorii finali la remedierea sau înlăturarea erorilor de natură umană sau tehnică, apărute in exploatare;
Înregistreazi/Verifici (dupa caz) completarea si închiderea corectă de către utilizatori, în aplicațiile /sistemele de incident și probleme de management ale bancii, a tuturor incidentelor/problemelor
O echipă orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;
Experiențe de învățare centrate pe acumularea de noi competențe;
Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Service Desk Agent with English Aplica fara CV | |
Service Desk Technical Support Aplica fara CV | |
HelpDesk IT BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (387) |
Raporteaza eroarea la