Customer Solutions Engineering Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile KONE active.


Vezi toate job-urile Customer Solutions Engineering Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Arhitectura - Design - Proiectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: KONE
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La KONE, misiunea noastră este să îmbunătățim fluxul vieții urbane. Ca lider global în domeniul ascensoarelor și al scărilor rulante, KONE furnizează ascensoare, scări rulante și uși automate pentru clădiri, precum și soluții de întreținere și de modernizare, care adaugă valoare ciclului de viață al clădirii.
    Prin People Flow®, facem călătoria oamenilor sigură, comodă și fiabilă, în clădiri mai înalte și mai inteligente. Împreună cu partenerii și cu clienții noștri din întreaga lume, contribuim ca orașele să devină un loc de trai mai bun. KONE a avut vânzări anuale nete de 8,8 miliarde EUR, iar, la sfârșitul anului, acea 52.000 de angajați. Acțiunile KONE class B sunt cotate la Nasdaq Helsinki Ltd., în Finlanda.

    Cerinte

    • Auto-CAD
    • Good communication skills
    • Attention to detail
    • Word, Excel, Outlook
    • Good written and spoken English

    Responsabilitati

    We are looking for a CSE Specialist to take ownership of the order handling process in terms of prospecting/tendering/defining specifications, details, traffic calculations, dimensions, CAD- and lay-out drawings and estimation of installation and delivery times and costs. You will answer customer’s technical questions and support the salesperson with technical issues.

    Customer Relationship Management

    • Supports the Salesperson by analyzing customers’ technical needs and develops
    proposals
    • Outlining how KONE’s products and services can provide clear solutions to meet
    these needs.
    • Customer contact for technical questions. May participate in planning /
    specification meetings.

    Technical Sales Support In The Customer Process
    • Provides technical and costing support for the sales process
    • Coordinate specifications and delivery times with the Supply Line, Sourcing or
    local subcontractors.
    • Accountable for solution engineering
    • Ensure that the proposed solution fulfils the codes, regulations and safety
    requirements

    Technical Support In The Delivery Process
    • Accountable for solution engineering
    • Organize the order documentation and order confirmation
    • Manage the drawing and related documents

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (37)