Team Leader - Call Center

Employer: LearnShift
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • Cluj Napoca
  • Updated at: 30.03.2023
    Job remote: On-site
    Short company description

    Created for people, LearnShift is an HR consultancy company that aims to coach and advise all the candidates involved in the process. We are constantly searching for the best place for you to work and to develop. We love what we are doing and we believe in the magic of the human connection.

    Requirements

    Minim 2 ani în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurărilor.
    Skill-uri excelente de comunicare
    Abilități de leadership și management
    Atenție la detalii față de clienții interni și externi

    Responsibilities

    Coordonează activitatea echipei din subordine
    Setează și comunică echipei din subordine obiective clare și măsurabile
    Distribuie sarcini, deleagă activitaţi şi oferă suport colaboratorilor direcţi
    Monitorizează rezultatele operațiunilor derulate la nivelul echipei coordonate, le comunică echipei în ședințe recurente cu scopul de a crește performanța acestora
    Asigură rezolvarea optima a sesizărilor și reclamațiilor la nivelul echipei
    Supervizează și monitorizează activitatea echipei, inclusiv soluțiile identificate de către Reprezentanți la solicitări/ situații speciale ale clienților și/ sau aplicarea proceselor și procedurilor specifice