43 la suta dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Team Leader - Call Center
Employer: | LearnShift |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 30.03.2023 |
Job remote: | On-site |
Created for people, LearnShift is an HR consultancy company that aims to coach and advise all the candidates involved in the process. We are constantly searching for the best place for you to work and to develop. We love what we are doing and we believe in the magic of the human connection.
Requirements
Minim 2 ani în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurărilor.
Skill-uri excelente de comunicare
Abilități de leadership și management
Atenție la detalii față de clienții interni și externi
Coordonează activitatea echipei din subordine
Setează și comunică echipei din subordine obiective clare și măsurabile
Distribuie sarcini, deleagă activitaţi şi oferă suport colaboratorilor direcţi
Monitorizează rezultatele operațiunilor derulate la nivelul echipei coordonate, le comunică echipei în ședințe recurente cu scopul de a crește performanța acestora
Asigură rezolvarea optima a sesizărilor și reclamațiilor la nivelul echipei
Supervizează și monitorizează activitatea echipei, inclusiv soluțiile identificate de către Reprezentanți la solicitări/ situații speciale ale clienților și/ sau aplicarea proceselor și procedurilor specifice
Raporteaza eroarea la