Reprezentant Medical Cluj- Echipamente Imagistică
Angajator: | FlexiWork Recruitment |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2023 |
Job remote: | On-site |
FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.
Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.
CERINȚE:
- absolvent de studii superioare;
- permis de conducere categoria B;
- cunoștințe de limba engleză la nivel avansat;
- cunoștințe avansate MS Office;
- pasionat de domeniul echipamentelor medicale și are cunoștințe generale de medicină, fizică, chimie,management, marketing;
- capacitate de comunicare și relaționare ridicată;
- capacitate de a identifica informațiile relevante;
- atitudine orientată către client;
- persoană organizată și centrată pe rezultate;
- sociabil, cu spirit de echipă și dispus pentru un job ce presupune deplasare.
RESPONSABILITĂȚI:
- să promoveze echipamente medicale din portofoliul companiei în zona alocată;
- să mențină legătura directă cu clienții din zona alocată și să optimizeze relațiile cu aceștia;
- să identifice potențiali clienți pe zona alocată, atât din sectorul public cât și din sectorul privat;
- să organizeze și să participe la evenimente medicale în vederea promovării produselor din portofoliu;
- să urmărească fluxul financiar propriuzis pentru fiecare proiect: comenzi, facturare, termene de plată, încasări;
- să realizeze targhetul anual de vânzări stabilit;
- să identifice noi oportunități de afaceri prin urmărirea periodică a anunțurilor de licitații publice;
- să studieze caietele de sarcini în vederea participării la licitații;
- să informeze superiorii ierarhici despre eventualele problemele din zona alocată;
- să-ți planifice și să își organizeze propria activitate pe baza unui bun management al timpului.
BENEFICII:
- pachet salarial atractiv (bonus, prime de Paște, Crăciun, aniversare vechime în companie, etc);
- asigurare de sănătate privata;
- mașină de serviciu, telefon, laptop;
- mediu de lucru plăcut (flexibilitate în organizarea programului/ deplasărilor, etc);
- program de inducție și pregătire susținut de o echipă profesionistă și experimentata;
- dezvoltare profesională în una dintre cele mai mari companii din domeniu.
Raporteaza eroarea la