Responsabil Parteneri Facturare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Responsabil Parteneri Facturare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.07.2023
    Remote work: On-site

    La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.
    Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat/ă și inspirat/ă pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.

    În prezent, căutăm o persoană cu bune abilități de comunicare, orientată spre soluții, pentru a se alătura departamentului de Date Facturare Parteneri, în calitate de RESPONSABIL PARTENERI FACTURARE.

    Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei asigura suport pentru Direcția Comercializare Energie cu privire la plăti, urmărire facturi și raportare în cadrul procesului centralizat de gestionare a activităților partenerilor de servicii energetice;
    • Vei verifica documentația legală necesară ce însoțește sau precede facturile (declarații pe proprie răspundere, procese verbale);
    • Vei solicita informații serviciilor conexe și vei elabora răspunsuri fizice, telefonice și scrise la solicitările/reclamațiile clienților, a departamentelor implicate;
    • Vei urmări și vei ține evidență tarifelor pentru serviciile prestatorilor;
    • Vei întocmi programul de plăti, estimând sumele ce urmează a fi facturate de către prestatorii de servicii;
    • Vei analiza reclamațiile de neprimire documente transmise clienților (retururi) în baza contractului de tipărire și expediție;
    • Vei asigura suport pentru testarea și verificarea soluției tehnice în mediul productiv pentru campaniile CRM – generate în vederea transmiterii unor informări în/cu factură, precum și a altor modificări realizate în conținutul facturilor/formularelor utilizate;
    • Vei verifica corectitudinea facturilor primite de la parteneri, precum și a documentelor aferente.

    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
    • Experiență minimum 1 an într-o poziție similară;
    • Foarte bune cunoștințe operare Word, Excel, Power Point, baze de date;
    • Foarte bune cunoștințe module SAP și aplicații web specifice ariei comercializare energie;
    • Cunoașterea proceselor de achiziție/vânzare de servicii energetice;
    • Cunoașterea cadrului de reglementare în domeniu (în special legat de prețuri/tarife);
    • Capacitatea de a lucra cu termene limită;
    • Atenție la detalii;
    • Proactivitate în identificarea de soluții la problematici noi;
    • Adaptarea la schimbare.

    Beneficii:
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.

    Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

    În cazul în care optați să ne transmiteți datele dumneavoastră cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, vă rugăm să luați cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților accesând websiteul nostru, pagina de Cariere.

    Despre ENGIE

    Grupul ENGIE este o referință globală în domeniul energiei și al serviciilor cu emisii reduse de carbon.
    Alături de cei 4.250 de angajați din România, de clienți, parteneri și părți interesate, ne angajăm să accelerăm tranziția către o economie cu impact neutru în ceea ce privește emisiile de carbon, printr-un consum redus de energie și soluții prietenoase cu mediul. Inspirați de ambiția noastră, îmbinăm performanța economică cu producerea unui impact pozitiv asupra oamenilor și planetei, bazându-ne pe activitățile noastre cheie – gaze naturale, energie electrică, servicii tehnice – pentru a oferi soluții competitive clienților noștri.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (56)