43% dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
FO MANAGER PROIECT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Camusat RomTelecomunicatii active.Vezi toate job-urile FO MANAGER PROIECT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Camusat RomTelecomunicatii |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2023 |
Job remote: | On-site |
CAMUSAT ROM TELECOMUNICATII - Societate multinationala, parte a grupului francez CAMUSAT, leader in domeniul constructiilor de infrastructuri pentru telecomunicatii.
Cerinte
Studii Superioare / Licență/MS în domeniul Electronică și Telecomunicații;
Minimum 6 ani intr-o pozitie similara’;
Abilități puternice de management;
Abilități de comunicare interpersonale influente / plăcute;
Atitudine orientată spre performanță (proactivitate, automotivare, flexibilitate, deschidere, responsabilitate, orientare către rezultate și detalii, creativitate);
Înțelege importanța receptivității și ține acele echipe de livrabile responsabile față de acel standard
Stabilește obiective strategice prin adunarea informațiilor pertinente de afaceri, financiare, de servicii și operațiuni; identificarea și evaluarea tendințelor și opțiunilor; alegerea unui curs de acțiune; definirea obiectivelor; evaluarea rezultatelor.
Îndeplinește obiectivele financiare prin previziunea cerințelor; intocmirea unui buget anual; programarea cheltuielilor; analiza varianțelor; initierea actiunilor corective.
Experiență în limba engleză; Limba franceza ar fi considerata un plus;
Dorinta de a ne ajuta să oferim servicii inovatoare de tehnologie end-to-end în întreaga lume
Cunoașterea fibrelor întunecate și a fibrei optice în exteriorul testării și caracterizarea fibrelor;
Experiență cu diverse tehnologii de cablu cu fibră, inclusiv fibră suflată, Corning Flex-Nap și diverse soluții și arhitecturi PON.
Experiență cu aplicații software CAD și GIS pentru proiectarea inginerească, fluxul de lucru și gestionarea comenzilor.
Proiectarea, autorizarea și transmiterea comenzilor de lucru și a instrucțiunilor către personalul de construcții și inginerie pentru proiectarea și construirea de fibră optică în exteriorul și/sau în interiorul instalațiilor/rețelei centralei.
Proiectare HLD și LLD pentru cablu și infrastructura asociată în implementările de rețele Fiber-to-the-Home, Fiber-to-the-Tower, rețele de zonă metrou punct la punct și rețele interurbane.
Obiective și standarde de planificare la nivel înalt ce produc comenzi de lucru, printuri/hărți de lucrări, listă de materiale, cereri de autorizare și documentație pentru metodele de procedură pentru achiziționarea și construcția rețelelor de fibră optică din exterior.
Vizite pe teren, sondaje, plimbări pe teren
Interacțiune cu clientul la nivel de site
Familiarizarea cu cerințele locale de autorizare și franciză sau capacitatea de a determina cerințele locale
Trebuie să aibă o înțelegere pentru activitățile de tehnicieni de instalare și întreținere a instalațiilor din exterior și activitățile de construcții și inginerie fără fir
Experiență și înțelegere a soluțiilor software GIS pentru industriile de telecomunicații prin cablu
Antrenează și coordonează alți ingineri.
Coordonarea activităților de construcție, răspuns la întrebările de teren și de construcție și la solicitările de modificare și completarea documentației as-built.
Gestionarea resurselor interne și externe/ partenerilor.
Comunicarea rapoartelor de sttadiu a proiectului atat clienților, cat și echipei de conducere executivă, inclusiv evaluări de risc și planuri de atenuare.
Gestionarea proiectelor de telecomunicații, cu accent pe electricitate, construcții, iluminat turn și monitorizare
Gestionarea apelurilor zilnice și a livrabilelor de la mai mulți furnizori pentru a revizui previziunile proiectate pentru ziua/săptămâna pentru începerea, finalizarea și respingerea construcției
Supravegherea unui grup de control al calității
Asigurarea că raportarea zilnică/săptămânală către client este corectă și corectă
Dezvoltarea unei strategii de creștere concentrată atât pe câștigul financiar, cât și pe satisfacția clienților
Promovarea produselor/serviciilor companiei abordând sau prezicând obiectivele clienților
Construirea relații pe termen lung cu clienții noi și existenți
Vei face parte dintr-o echipa dinamica si profesionista
Flexibilitate in WFH
Bonusuri de performanta
Asigurare medicala
Tichete de masa
Raporteaza eroarea la