Specialist Facturare
Angajator: | Gi Group Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2023 |
Job remote: | On-site |
We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.
Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.
Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.
Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.
Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.
Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu GI Group Holding!
Vrei să afli mai multe despre GI Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!
Gi Group este in cautarea unui Specialist Facturare pentru clientul sau, o companie de logistică prezentă la nivel global în aproximativ 220 de țări.
Locatie: sector 6
Program: Luni - Vineri: 8:30-17:00
Profil:
- Experienta anterioara de minim 1 an intr-un rol asemanator;
- Studii superioare finalizate – de preferinta economice;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Cunostinte Microsoft Office;
- Foarte bune abilitati analitice;
- Abilitati excelente de comunicare si colaborare.
Responsabilitati:
- Veti colecta si verifica facturile primite de la furnizori;
- Veti aplica regulile de control intern (arhivare, verificari de control etc.);
- Veti introduce date in sistemul financiar si veti lucra indeaproape cu departamentul operational pentru a identifica si corecta datele din sistem;
- Veti mapa costurile, veti confirma soldurile si compensatiile;
- Cerceteaza, prioritizeaza si urmareste problemele care apar;
- Introducerea datelor, gestionarea bazelor de date.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masa 20 lei/zi lucrata;
- Abonament medical;
- Asigurare de viata;
- Prima Paste si Craciun.
Daca aceasta oportunitate de angajare va este de interes, va invitam sa aplicati la acest anunt! :)
Raporteaza eroarea la