Asistent comercial

This job is no longer active!

View all jobs Bosch Romania active


View all jobs Asistent comercial active on Hipo.ro

View all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro


Employer: Bosch Romania
Domain:
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 16.05.2023
    Remote work: On-site

    Company Description

    Welcome to a place where your ideas lead to something big. Welcome to Bosch. Whether in areas of mobility, industrial technology, consumer goods, or energy and building technology: Bosch makes a decisive contribution to improving the quality of life of this generation and those to come. This is only possible with a global network of more than 405,000 highly committed employees, with pioneers who break new technical ground every day. So why not join us in starting something remarkable?
    Make it happen.

    Qualifications

    Ne-ar face placere sa te cunostem daca:

    • Lucrezi eficient atat tn echipa cat si independent
    • Comunici tntr-o maniera placuta cu clientii
    • Abordezi situatiile neprevazute cu rabdare si calm
    • Esti o persoana perseverenta si atenta la detalii
    • Operezi cu usurinta calculatorul
    • Ai cunostinte din domeniul tehnic
    • Cunosti limba engleza la un nivel mediu
    • Ai absolvit o facultate din domeniul tehnic (reprezinta un avantaj)


    Additional Information

    La Bosch ai parte de urmatoarele:

    • 25 de zile de concediu anual
    • Contract pe perioada nedeterminata
    • Beneficiu flexibil - pe langa salariul fix lunar, vei beneficia de o suma aditionala pe care o vei folosi dupa preferintele tale
    • Program de lucru flexibil
    • Te bucuri de cantina destinata angajatilor

    Dupa completarea campurilor obligatorii din platforma noastra, vei primi un email referitor la protectia datelor.

    Doar aplicantii care tsi exprima acordul vor primi un feedback din partea noastra.

    Job Description

    • Receptia produselor si a pieselor de schimb si tncarcarea acestora tn programul de gestiune
    • Procesarea datelor necesare fluxului de reparare/vanzare a pieselor de schimb tn sistemul de service (ex. date contact client, date indentificare produs, expeditie)
    • Tntocmirea documentelor necesare reparatiei/vanzarii de piese de schimb
    • Informarea clientului asupra stadiului tn care se afla comanda de reparatie
    • Pregatirea expedierii produselor reparate sau a pieselor de schimb comandate
    • Tntocmirea documentatiei de transport
    • Participarea la inventarierea periodica a stocului de service aflat tn gestiune

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (6)