43% dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Centralized Payment Assistant
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.03.2023 |
Job remote: | On-site |

Descrierea jobului
- Opereaza extrasele bancare;
- Ruleaza rapoarte de facturi neincasate, identifica facturile ce au depasit data scadenta;
- Contacteaza clientul in vederea identificarii motivelor care au dus la blocarea platii facturilor;
- Efectueaza corectiile necesare deblocarii la plata a facturilor;
- Transmite periodic rapoarte privind situatia neincasatelor pentru clientii gestionati;
- Verifica si emite fizic facturile aferente clientilor gestionati.
Postul este disponibil pentru o perioada determinata.
Candidatul ideal
- Minim studii medii;
- Operare PC: Excel, Word;
- Bune abilităţi de comunicare;
- Adaptabil la schimbare;
- Orientare spre rezultat
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Cursuri
- Discount produse companie /companii partenere
- Zile libere suplimentare
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO.
Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>
Raporteaza eroarea la