Manager ICS

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Manager ICS active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cautam un coleg/ o colega care se va ocupa de
     Proiectarea si evaluarea controalelor ICS in companiile Orange.
     Coordoneaza si asigura realizarea documentarii si actualizarea proceselor existente si noi din Divizia de Contabilitate si Taxe;
     Ofera suport pentru proiectele urgente, strategice si transformationale care se desfasoara in cadrul diviziei;
     Gestioneaza portofoliul de proiecte, implementarea noilor procese si standarde care sa conduca la simplificarea, imbunatatirea capacitatilor functiei financiare, guvernanta datelor, precum si identificarea oportunitatilor de automatizare in cadrul diviziei, in stransa legatura cu departamentele din subordinea Directorului Contabilitate si Taxe;
     Asigura integrarea (onboarding) la locul de munca pentru colegii nou veniti in cadrul Diviziei de Contabilitate si Taxe.

    Studii:

     Studii superioare

    Experienta in munca:
     3 ani de experienta in pozitia conexa;
     Experienta in managementul proiectelor - nivel avansat.

    CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
     Experienta in industria de telecomunicatii;
     Expertiza in evaluarea si gestionarea sistemelor si proceselor de control intern;
     Expunerea la contabilitatea financiara, inclusiv IFRS;
     Experienta interculturala;
     Abilitati foarte bune de comunicare; foarte bune abilitati de comunicare la toate nivelurile si de facilitare a colaborarii dintre oamenii din diferite departamente;
     Foarte bune cunostiunte de contabilitate / Finante / Afaceri / Audit / implementare ERP (module GL sau Controlling);
     Excelente abilitati de prezentare si moderare;
     Jucator puternic in echipa, structurat, fiabil, proactiv, diplomatic, pozitiv, consistent, persistent, si eficient;
     Expunerea la angajamentele SOX sau similare;
     Fluent engleza;
     MS Office;
     Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
     Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
     Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
     Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.
     Bune abilitati de aplicare a managementul schimbarii (Change Management);
     Cunostiinte solide de Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
     Cunostinte de analiza financiara;
     Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;
     Standard ridicat de etica demonstrata prin mentinerea confidentialitatii si conformitatii cu legile si procedurile;
     Capacitatea de luare a deciziilor;
     Capacitate de planificare si organizare;
     Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;

    Responsabilitati

     Asigurarea de suport operational responsabililor de procese locale pentru pregatirea si implementarea controalelor ICS in functiunile companiilor Orange;
     Implementarea de standarde si asigurarea nivelului necesar de automatizare a controalelor pentru cresterea eficientei si eficacitatii in ICS;
     Coordonarea activitatilor de auditare ICS in cadrul prestatorilor de servicii financiare si de contabilitate, alaturi de echipa de audit locala, internationala si departamentul intern de audit;
     Proiectarea controalelor si proceselor ICS si transformarea acestora in concordanta cu initiativele de digitalizare si simplificare;
    descentralizate si IT;
     Responsabil de gestionarea procesului ICS conform metodologiei RACI Matrix si ICS a grupului;
     Ofera feedback, suport si instruiri legate de procesul ICS responsabililor de procese si control pe parcursul intregului ciclu ICS;
     Completarea Ariei de control pentru acoperirea riscurilor identificate;
     Asigura documentatia completa si remedierea decalajelor;
     Se asigura de validarea functiunilor pe continutul realizat si de validarea finala cu Directorul Executiv Financiar si cu Directorul General;
     Efectueaza evaluarea centralizata a GA-ICS;
     Informeaza in mod regulat conducerea cu privire la evolutiile ICS, problemele si masurile de implementare sau remediere;

     In timpul etapei de retestare:
    o Realizeaza activitatile de documentare a controalelor si monitorizeaza responsabili de procese si control
    o Colaboreaza cu auditorii externi pentru controalele remediate;
    o Se asigura de validarile necesare din partea Directorul Executiv Financiar si Directorului General;
    o Efectueaza evaluarea centralizata a GA-ICS;
     Participa la intalnirile si conferintele departamentului ICS;
     Coordoneaza activitatile legate de politele de asigurare incheiate de catre Orange:
    o Tine evidenta politelor incheiate;
    o Intocmeste si actualizeaza procedurile aferente politelor de asigurare;
    o Este persoana de contact pentru evenimentele acoperite de asigurari si conduce procesul de intocmire a dosarelor de daune conform cu procedurile in vigoare si cerintele asiguratorului;
    o Intocmeste si actualizeaza evidenta dosarelor de dauna;
    o Coordoneaza comunicarea cu toate departamentele implicate in dosarele/evenimentele de dauna astfel incat sa conduca la solutionarea eficienta a dosarelor;
    o Preia cazurile semnalate si se asigura de coordonarea procesului de deschidere de dosare de dauna (daca este cazul) si recuperarea sumelor asigurate;
    o Informeaza managementul regulat cu privire la situatia politelor de asigurare incheiate si a dosarelor de daune (solutionate/deschise/inchise);
     Coordoneaza si asigura realizarea documentarii si actualizarea proceselor existente si noi din Divizia de Contabilitate si Taxe;
     Coordoneaza realizarea de rapoarte, la perioade stabilite sau la solicitarea managementului, referitoare la aria sa de responsabilitate;
     Pregateste si propune modificari de proceduri operationale si sustine implementarea acestora;
     Gestionarea portofoliului de proiecte, implementarea noilor procese si standarde care sa conduca la simplificarea, imbunatatirea capacitatilor functiei financiare, guvernanta datelor, precum si identificarea oportunitatilor de automatizare in cadrul diviziei, in stransa legatura cu departamentele din subordinea Directorului Contabilitate si Taxe;
     Ofera suport pentru proiectele urgente, strategice si transformationale (de schimbare) care se desfasoara in cadrul diviziei sau orice alt proiect functional si/sau inter-functional care are impact in divizia de Contabilitate si Taxe; ofera informatii analizate intr-un mod structurat, evaluand indicatori din divizie, evidentiind zonele de oportunitate, stabilind prioritati si planuri de actiune impreuna cu partile interesate din proiect sub directa coordonare a Directorului Contabilitate si Taxe;
     Asigura respectarea termenelor si modalitatilor de lucru asumate prin nivelul agreat al serviciilor (SLA) incheiate de Directia Executiva Financiar;
     Ofera consultanta si se implica activ in gestionarea relatiilor cu partenerii responsabili de activitati financiare externalizate;
     Asigura activitatile de colaborare necesare privind intrarile (onboarding)/ iesirile (handover) si alte activitati care privesc relatiile diviziei cu agentii temporari de munca (leasing personal);

     Contributii active si comunicare cu departamentele relevante din cadrul Societatii cu privire la:
    o identificarea oricaror nevoi, constrangeri si oportunitati administrative, logistice sau functionale in ceea ce priveste organizarea activitatii conform indicatiilor directorului;
    o orice masuri sau remedii (inclusiv, dupa caz, sanctiuni) ce s-ar impune sau ar fi oportune in legatura cu situatiile sesizate;
    o orice lipsa identificata sau situatie aparuta in legatura cu cerintele si conditiile de ocupare a posturilor de catre salariatii din divizie;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (11)