43% dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Contabil Sef - Sistem Francez (Remote)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.Vezi toate job-urile Contabil Sef - Sistem Francez (Remote) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | QLT® Group România | Recrutare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.03.2023 |
Job remote: | On-site |
MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.
Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.
"Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"
Compania presteaza servicii de contabilitate in sistemul contabil francez, avand contracte directe cu clientii din Franta. Activitatea se va derula in mare parte de acasa si 20% de la biroul din sector 1 (in perioada de adaptare). Pentru cei din provincie exista posibilitatea sa se lucreze 100% de acasa, dupa o scurta perioada de adaptare la Bucuresti.
Cautam Contabil Senior / Coordonator care cunoaste bine sistemul de contabilitate francez si sa stapaneste limba franceza la nivel B2/C1.
Cerinte:
• Studii economice superioare;
• Implicare in coordonare echipe mici (2-4 persoane);
• Experienta pe o pozitie similara in contabilitatea franceza;
• Activitati realizate in raportare si inchideri de luna/trimestru/an in sistem FR;
• Limba franceza nivel B2/C1 (scris, vorbit, citit);
• Deschidere spre dezvoltare continua in sistemul contabil francez;
• Cunostinte operare PC: MS Office si softuri de contabilitate.;
• Excelente abilitati de relationare si de coordonare echipe.
Responsabilitati:
• Gestionarea unui portofoliu de clienti- companii franceze;
• Coordonarea unei echipe de 4-6 contabili;
• Supervizarea activitatii de introduceri de date, precum si alte activitati care tin de contabilitatea primara;
• Realizarea de bilanturi, balante in sistem francez;
• Rapoarte si analize catre clientii Francezi din portofoliu;
• Pastrarea legaturii cu omologul din Franta pe mail/tel;
• Dorinta spre dezvoltare profesionala continua in sistemul contabil francez.
Oferta:
• Contract de munca stabil, traininguri de specialitate;
• Salariu fix negociabil in functie de experienta;
• 600 lei tichete de masa, 400 lei indemnizatie telemunca;
• Asigurare medicala privata, prime sarbatori+vacanta;
• Decont transport;
• Program de lucru L-V, 8h/zi, sistem remote 100% dupa perioada de adaptare;
• Locatie birou zona centrala, sector 1, Bucuresti.
Raporteaza eroarea la