43% dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Customer Support with GERMAN
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Customer Support with GERMAN active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.02.2023 |
Job remote: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Ce ne dorim:
Cunoștințe avansate de limbă germană (C1-C2);
Experiență anterioră în call center/customer support (minumum 6-8 luni);
Disponibilitate de lucru onsite;
Persoană energică, optimistă, cu un ridicat simț de răspundere;
Abilități foarte bune de comunicare și relaționare;
Orientare către client.
Ce vei face:
Vei comunica cu clienții companiei din Germania (persoane fizice/juridice), atât telefonic, cât și în scris (chat/e-mail);
Activitatea rolului este inbound, fiind preponderentă pe zona de apeluri, însă există și partea de chat/e-mail.
Modul de lucru: în primele 3 luni se va lucra onsite (Sibiu), ulterior se va trece în sistem hibrid;
Programul de lucru: L-V (09:00-18:00);
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv;
Tichete de masă;
Bonus de performanță;
Abonament medical;
Tichete cadou cu ocazia zilelor speciale;
Oportunități de învățare și dezvoltare.
Raporteaza eroarea la