Responsabil Monitorizare Produse PJ Specialist - Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Responsabil Monitorizare Produse PJ Specialist - Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 11.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte si experienta:
     Experienta in activitatea bancara, min 3 ani;
     Cunoasterea reglementarilor BNR si a legislatiei in vigoare, asociate clientelei persoanelor juridice;
     Cunoasterea reglementarilor normative interne privind activitatea de creditare , politica de garantii si constituirea de provizioane specifice de risc de credit;
     Experienta in administrarea creditelor persoane juridice minim 2 ani;
     Cunostinte de limba engleza – avansat
     Cunoasterea produselor de creditare pe zona PJ
     Cunoasterea aplicatiilor interne utilizate in activitatea de ceditate PJ si a modului de utilizare ;
     Abilitati de comunicare/atitudine proactiva

    Responsabilitati

    Misiune
    1. Urmareste, corespunzator cadrului normativ in vigoare al Bancii, conformitatea si realizarea conditiilor de aprobare in faza de contractare a creditelor. In acest sens:

    Ø Verifica existenta la dosar a notificarii de aprobare semnata;

    Ø Verifica corectitudinea intocmirii contractelor de credit si garantii, conform termenilor si conditiilor din fiecare aprobare;

    Ø Verifica semnarea contractelor de credit si garantii de catre toate partile mentionate in cadrul documentelor;

    Ø Asigura actiunile necesare efectuarii publicitatii garantiilor;

    Ø Verifica existenta si corectitudinea incheierii politelor de asigurare (cesionarea), conform aprobarii

    Ø Verifica actualizarea cotatiei financiare in aplicatiile informatice;

    Ø Verifica definirea in iBank a grupului de debitori, conform ultimei analize/raport de monitorizare.

    Ø Verifica respectarea clauzelor care conditioneaza punerea la dispozitie a creditului conform termenilor din aprobare

    Ø Transmite catre Specialistul setare validarea spre setare a creditului



    2. Monitorizeaza derularea activitatii clientului si a conditiilor de aprobare:



    a) Indeplinirea conditiilor impuse prin aprobare:

    Ø Verifica inregistrarea corecta a facilitatilor si garantiilor aferente in Ibank in conformitate cu aprobarea si documentele de la dosar;

    Ø Verifica respectarea clauzelor care conditioneaza tragerile din credit conform termenilor si conditiilor impuse prin fiecare aprobare;

    Ø Avizeaza tragerile din credit pe baza documentelor justificative furnizate de catre consilierul de clientela si urmareste respectarea destinatiei platilor din credit potrivit prevederilor din contractul de credit si aprobare.

    Ø Inregistreaza in aplicatia de monitorizare conditiile specifice de aprobare / garantiile / investitiile pentru care trebuie realizata monitorizarea in mod periodic.

    Ø Monitorizeaza si analizeaza indeplinirea conditiilor de aprobare la termenele prevazute pe baza informatiilor/documentelor primite din FO si a celor disponibile in banca si formalizeaza rezultatul analizei in Raportul de monitorizare (document care se transmite mai departe in FO).

    Ø Valideaza statusul conditiilor specifice de aprobare in aplicatiile informatice/de monitorizare

    Ø Incadreaza si raporteaza angajamentele irregulliers pentru care se constata nerespectarea conditiilor, conform cadrului normativ in vigoare al Bancii.

    Ø Urmareste implementarea strategiei de creditare stabilite de banca in relatia cu clientului privind derularea relatiei comerciale si a creditului pe perioada de creditare.

    b) Situatia clientului:

    Ø Urmareste serviciul datoriei pe baza cartotecii si transmite informatiile privind restantele catre consilierul de clientela si catre superiori, inclusiv in privinta indeplinirii termenului de predare la neperformante, conform cadrului normativ in vigoare.

    Ø Urmareste scadenta angajamentelor/ a garantiilor/contragarantiilor si informeaza consilierii de clientela asupra apropierii datei de expirare;

    Ø Urmareste reinnoirea la termen a politelor de asigurare/ plata primelor de asigurare, aferente garantiilor constituite;

    Ø Urmareste reevaluarea periodica a garantiilor conform documentelor normative in vigoare ale Bancii

    Ø Urmareste reinnoirea publicitatii garantiilor in vederea asigurarii opozabilitatii bancii fata de terti

    Ø Identifica clientii sensibili in procesul de urmarire a angajamentelor (urmarirea serviciului datoriei, popriri, titluri executorii, blocari de conturi, rulaje , serviciul datoriei la clientii cu angajamente restructurate/ reesalonate, alte semnale de alerta,etc);

    Ø Asigura transferul clientului si a dosarului de credit in gestiunea structurilor de recuperare.

    Ø Informeaza superiorii asupra anomaliilor constatate si a conditiilor scadente neindeplinite ; urmareste modul de remediere a anomaliilor constatate; face propuneri de remediere daca este cazul

    Ø Asigura respectarea cadrului normativ aplicabil activitatii de urmarire.

    Ø Asigura suport in realizarea raportarilor de monitorizare solicitate la nivel de directie.

    3. Efectueaza alte operatiuni in conformitate cu prevederile cadrului normativ al Bancii, in care este mentionata functia respectiva.

    Alte informatii


    TE BUCURI DE UN PACHET DE BENEFICII COMPLEX AL UNUIA DIN CEI MAI BUNI ANGAJATORI

    • Un mediu de lucru multinational si multicultural cu oportunitati de dezvoltare
    • Colaborare intr-un mediu profesionist, cu o echipa de specialisti care lucreaza cu tehnologii foarte noi
    • Pachet de beneficii competitiv: tichete de masa in valoare de 30 de lei, prima anuala de un salariu de baza, bonus de performanta, prime de sarbatori, conditii bancare preferentiale, contributie la pilonul 3 de pensii, programe de dezvoltare profesionala si personala, abonament medical in sistemul privat de sanatate, discounturi la diversi parteneri si multe altele

    În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.

    Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid