Business Unit New Product Launch Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vitesco Technologies active.


Vezi toate job-urile Business Unit New Product Launch Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Vitesco Technologies
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 16.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vitesco Technologies dezvoltă tehnologii inovatoare, eficiente, pentru toate tipurile de vehicule, cu focus pe cele hibride și electrice. Portofoliul nostru include soluții de electrificare de 48 de volți, acționări electrice și echipamente electronice pentru vehicule hibride și electrice. De asemenea, gama de produse conține unități electronice de control, senzori și actuatori, precum și soluții pentru post-tratament de evacuare.

    Soluțiile noastre mențin fluxul durabil și eficient de resurse umane, bunuri și servicii. Ne desfășurăm activitatea având la bază un angajament clar: reducerea emisiilor de CO2. Prin soluțiile noastre modelăm viitorul mobilității curate și totodată ne îndeplinim responsabilitatea socială față de societate, demonstrăm că suntem un partener de încredere pentru clienți și o alegere înțeleaptă pentru investitori.

    Produsele și serviciile se schimbă și noi modele de afaceri apar la fiecare 24 de ore, peste tot în lume. Noi suntem atenți la aceste evoluții pentru a determina și conduce simultan schimbarea și a inova ziua de mâine. Împărtășim pasiunea noastră pentru tehnologie și mobilitate cu colegii noștri din întreaga lume. Ne încurajăm angajații să își creeze noi perspective, să cunoască alte domenii funcționale și alte culturi. Vitesco Technologies îi susține pe parcursul călătoriei cu programe de dezvoltare. Așa profităm de oportunitățile care ne apar în cale – folosindu-ne de cunoștințele noastre pentru a dezvolta mobilitatea durabilă a viitorului.

    Cerinte

    Minimum 6 years experience with automated or semi-automated production processes and equipment.
    Project management experience (Desirable)
    Advanced experience in Office software suite, especially Excel
    Ability to organize multiple tasks and work streams efficiently
    Good networking and negotiation skills.
    Solutions-oriented problem solver
    Collaborative team player
    Customer focus, Communication Skills, Initiative, Ability to Analyze.
    English spoken and written - mandatory.

    Responsabilitati

    Complete all manufacturing & NPL deliverables for respective D0 & D1 projects according to defined methods & procedures
    Develop the Manufacturing Concept based on product architecture and requirements matching them to state of the art production processes and technologies.
    Based on the Developed Manufacturing Concept, prepare manufacturing system costs considering requested volume and ramp up scenarios (e.g: investment, labor loading ramp up, startup effort), etc.
    Participate in the quotation team
    Assess launch complexity and define risk mitigation plans for the own projects
    Perform analysis of cost, capacity and capability for own projects (forecast values vs. monitored real figures)
    Establishes an adequate project base (meetings and cadence, information/ knowledge exchange, documentation, archiving).
    Helps build up a supportive culture of cooperation and teamwork within the project
    Tailors optional activities according to the projects needs and ensure compliance to the processes.
    Develops and maintains the Operations Plan in accordance with the valid processes (phases, deliverables, gates, etc.) through life of project
    Perform Risk Management activities, control and steer the implementation of risk items with line and project management
    Support process risk reviews via PFMEA development and evaluation
    Checks and reports the status of the tools, equipment and potential needs to Supervisor and Operations
    Provide Lessons Learned and share Experience Data
    Provide and promote continuous improvements for products and processes and projects in his/her area of responsibility
    Provide support in quality tasks (warranty, red alerts from supplier or customer) to analyze and resolve issues

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Arad, Timisoara, Titu,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (67)