Controller Operatiuni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Controller Operatiuni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    - Studii superioare, de preferat în domeniul economic;
    - Experienta profesionala de minim 1 an
    - Cunostinte contabile (RAS, IFRS);
    - Capacitatea de a planifica, organiza și prioritiza activitatea;
    - Capacitate de adaptare la schimbări
    - Limba engleza – nivel avansat;
    - Operare PC: Microsoft Office – în special Excel, Oracle (baze de date)

    Responsabilitati

    - Te vei implica in partea de bugetare si planificare a costurilor, veniturilor si investitiilor si buna gestionare a procesului de colectare, consolidare, verificare, prezentare, aprobare si arhivare a datelor si informatiilor pentru Departamentul Operatiuni;
    - Vei monitoriza costurile, în urma analizelor, reconcilierilor si raportarii datelor și informațiilor efectuate pentru Direcția Operațiuni;
    - Asiguri calculele si prezentarile aferente studiilor de impact pentru initiativele aflate in coordonarea zonei Operatiuni
    - Verifici, creezi sau aprobi rapoartele, notele de execuție bugetară
    - Participi la asigurarea suportului din competenta proprie (costuri și investiții) necesar bunei funcționări a zonei Operațiuni prin furnizarea de informații reglementate sau ad-hoc

    Alte informatii

    Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim:
    - Oportunități de dezvoltare și învațare
    - Asigurare medicală privată;
    - Până la 27 zile de concediu de odihnă în funcție de anii de experiență profesională;
    - Zile libere plătite pentru evenimente neașteptate;
    - Zi liberă de ziua ta de naștere;
    - Facilitați bancare și extra beneficii pentru pensia privată;
    - Plan de beneficii flexible prin platforma Benefit Online.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (12)