Operator Call-Center
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2023 |
Job remote: | Remote(de acasa) |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
-Diploma Bacalaureat obligatoriu;
-Experienta zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj;
-Cunostinte bune de utilizare a PC-ului si tehnologiei;
-Engleza - Nivel mediu;
-Cunostinte solide de limba romana;
-Bune abilitati de comunicare;
-Trateaza apelurile telefonice primite de la clienti ai Bancii, potentiali clienti si reprezentanti ai unitatilor teritoriale, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de Banca, privind operatiunile bancare precum si alte tipuri de apeluri directionate.
-Raspunde mesajelor primite de la clienti ai bancii, potentiali clienti, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de banca, mesaje primite pe site-ul bancii sau adresa de email a bancii, prin platforma de Internet Banking, pe FAX etc.
-Genereaza apeluri sau transmite email-uri catre potentiali clienti/ clienti in vederea asigurarii de consultanta/ suport.
Beneficii:
-Pachet salarial fix motivant;
-Tichete de masa de 20 lei/zi;
-Oportunitati reale de promovare in domeniul bancar;
Raporteaza eroarea la