Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent manager cu experienta in imobiliare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Metropolitan Residence active.Vezi toate job-urile Asistent manager cu experienta in imobiliare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Metropolitan Residence |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.05.2023 |
Remote work: | On-site |
METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.
Cerinte
Candidatul Ideal
- studii superioare finalizate;
- experienta pe un post similar cel putin 1 an;
- cunoasterea pachetului MS Office si utilizarea internetului;
- abilitati excelente de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare;
- multitasking si atentie la detalii;
- persoana pozitiva, dinamica;
- capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare;
- abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse;
- limba engleza.
Descrierea jobului
- primeste vizitatorii si anunta persoanele de contact din companie;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail;
- asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- coordoneaza fluxul de corespondenta si comunicarea in companie prin preluarea, inregistrarea, redactarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor;
- interactioneaza si mentine relatia cu furnizorii (utilitati, birotica, protocol, transport, etc), clientii si colaboratorii interni si externi ai companiei;
- pastreaza confidentialitatea informatiilor in cadrul companiei;
- colaboreaza cu toate departamentele societatii.
Punct de lucru: Strada Daniel Danielopolu, Nr.30-32, sector 1, Bucuresti
Cunostinte minime in marketing reprezinta un avantaj.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
Digital Marketing Manager Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (264) |
Raporteaza eroarea la