Asistent manager cu experienta in imobiliare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Metropolitan Residence active.


Vezi toate job-urile Asistent manager cu experienta in imobiliare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Metropolitan Residence
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.

    Cerinte

    Candidatul Ideal
    - studii superioare finalizate;
    - experienta pe un post similar cel putin 1 an;
    - cunoasterea pachetului MS Office si utilizarea internetului;
    - abilitati excelente de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare;
    - multitasking si atentie la detalii;
    - persoana pozitiva, dinamica;
    - capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare;
    - abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse;
    - limba engleza.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    - primeste vizitatorii si anunta persoanele de contact din companie;
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail;
    - asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
    - coordoneaza fluxul de corespondenta si comunicarea in companie prin preluarea, inregistrarea, redactarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor;
    - interactioneaza si mentine relatia cu furnizorii (utilitati, birotica, protocol, transport, etc), clientii si colaboratorii interni si externi ai companiei;
    - pastreaza confidentialitatea informatiilor in cadrul companiei;
    - colaboreaza cu toate departamentele societatii.

    Punct de lucru: Strada Daniel Danielopolu, Nr.30-32, sector 1, Bucuresti

    Alte informatii

    Cunostinte minime in marketing reprezinta un avantaj.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (264)