Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Operator Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Operator Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.05.2023 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Operatori Call-Center la o agentie bancara, localizata in sectorul 6 (West Gate). Programul: luni - vineri, in schimburi
Se lucreaza o sambata pe luna (09:00-16:00).
Dupa finalizarea perioadei de training, se poate lucra intr-un sistem hibrid (dupa aproximativ 2 luni de la angajare).
Cerinte:
-Diploma Bacalaureat obligatoriu;
-Experienta zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj;
-Cunostinte bune de utilizare a PC-ului si tehnologiei;
-Engleza - Nivel mediu;
-Cunostinte solide de limba romana;
-Bune abilitati de comunicare;
Responsabilitati:
-Trateaza apelurile telefonice primite de la clienti ai Bancii, potentiali clienti si reprezentanti ai unitatilor teritoriale, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de Banca, privind operatiunile bancare precum si alte tipuri de apeluri directionate.
-Raspunde mesajelor primite de la clienti ai bancii, potentiali clienti, referitoare la informatii si suport privind produsele si serviciile oferite de banca, mesaje primite pe site-ul bancii sau adresa de email a bancii, prin platforma de Internet Banking, pe FAX etc.
-Genereaza apeluri sau transmite email-uri catre potentiali clienti/ clienti in vederea asigurarii de consultanta/ suport.
Beneficii:
-Pachet salarial fix motivant;
-Tichete de masa de 20 lei/zi;
-Bonus din realizarea targetului;
-Oportunitati reale de promovare in domeniul bancar.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center Aplica fara CV | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (139) |
Raporteaza eroarea la