Customer Support with German/Dutch

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 02.04.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Cu ce ne dorim să vii?
    Limba germană / olandeză la nivel avansat;
    Limba engleză la nivel mediu
    Experiență minimă în call center (doar pentru limba germană);
    Spirit de învățare;
    Bune abilități de comunicare;

    Responsabilitati

    Activitatea presupune oferirea de suport clienților cu privire la rezervările acestora prin intermediul unei platforme online care oferă pachete de servicii turistice.

    De unde îți vei desfășura activitatea?

    Din propria ta locuință, jobul fiind unul full-remote

    Care este programul după care îți vei desfășura activitatea?

    Luni-Sâmbătă: 5 zile pe săptămână, 09:30 - 18:30; (2 sâmbete pe lună)

    Alte informatii

    Ce beneficii îți putem oferi?
    Echipament de lucru;
    Decont transport pentru ziua în care ridici echipamentul;
    Loc de muncă stabil & Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
    Salariu germană: 4600 lei net + 400 Ron bonus bună prezență + 500 Ron net WFH Allowance;
    Salariu olandeză: 6500 lei net;
    Tichete lunare de masă în valoare de 15 lei pe zi;