Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
Junior Marketing Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.Vezi toate job-urile Junior Marketing Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.02.2023 |
Job remote: | On-site |
IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.
Recrutam Junior Marketing Specialist pentru unul dintre clientii nostri, o companie internationala care ofera solutii pentru monitorizarea flotelor auto.
Daca te consideri o persoana creativa, iti place sa fii la curent cu noile tendinte din marketing si iti doresti sa te dezvolti profesional in aceasta directie, te invitam sa aplici.
Este suficient sa ai studii superioare, 1 an de experienta in marketing digital - SEO, SEM sau social media si e important sa fi lucrat in Adobe Photoshop, Illustrator sau orice alt program de grafica. Iar cunostintele de limba engleza sunt esentiale pentru acest rol.
Iata care vor fi responsabilitatile pentru acest post:
• Implementarea si analiza campaniilor de marketing;
• Mentinerea relației cu furnizorii pentru executarea proiectelor/ campaniilor;
• Cercetarea pietei pentru a identifica cerintele, obiceiurile si tendintele consumatorilor;
• Monitorizarea concurenței (demografia clienților, preturi, distributie);
• Definirea cumparatorilor si a pietelor de desfacere.
• Crearea de strategii si planuri de promovare pentru a ajunge la publicul tinta prin canale adecvate;
• Brainstorming cu membrii echipei si dezvoltarea ideilor pentru campanii creative de marketing.
• Analiza campaniilor de marketing (rata de conversie, trafic, pay per click, clienti potentiali, numar de clienți actuali, bugete consumate).
• Suport in derularea activitatilor de inbound si outbound marketing (dezvoltarea si optimizarea conținutului, publicitate online, planificare de evenimente etc.).
• Colectarea de informatii si feedback de la clienti.
Raporteaza eroarea la