Contributii salariale si cum difera salariile in functie de jobul tau
ASISTENT MARKETING- București
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FlexiWork Recruitment active.Vezi toate job-urile ASISTENT MARKETING- București active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | FlexiWork Recruitment |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.02.2023 |
Job remote: | On-site |
FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.
Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.
CERINȚE:
- Studii superioare finalizate/ în curs de finalizare (studiile în domeniu reprezintă un avantaj);
- Experienţa în domeniu reprezintă un avantaj;
- Orientare către îndeplinirea task-urilor și asumarea sarcinilor;
- Personalitate proactiva, cu gândire pozitivă și creativă;
- Abilitatea de a se focusa pe rezultate;
- Abilitați excelente de comunicare;
- Limba engleza - nivel mediu (vorbit si scris);
- Cunoștințe de utilizare PC (Internet, MS Office);
- Dispus pentru deplasări in interes de serviciu între 2 și 4 ori pe an;
- Corectitudine în discurs și din punct de vedere gramatical;
- Cunoașterea programelor precum Photoshop, Canva, Corel reprezintă un avantaj.
RESPONSABILITĂȚI:
- Crearea calendarului de postări pentru social-media (text+vizual);
- Întocmirea anumitor situații/ rapoarte punctuale solicitate de către superior;
- Contribuirea activa la implementarea planului de marketing;
- Contribuirea activa la realizarea și implementarea campaniilor de marketing;
- Administrarea paginilor de social media ale companiei;
- Să răspundă prompt tuturor mesajelor venite din mediul online (Facebook, Linkedin, Instagram etc);
- Actualizarea inventarului materialelor de marketing;
- Plasarea comenzilor pentru materialele de marketing;
- Procurarea informațiilor necesare cu privire la participarea membrilor echipei la congrese, evenimente etc.
- Participarea la evenimente de profil alături de superiorul direct;
- Ajutor în actualizarea informațiilor magazinului online/website-ului;
BENEFICII:
- Venit net lunat fix- 3000 lei net;
- Bonuri de masă;
- Laptop de serviciu;
- Telefon de serviciu;
- Training-uri periodice de produse și cursuri de dezvoltare profesională.
Raporteaza eroarea la