HR ADMIN OFFICER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile HR ADMIN OFFICER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.

    Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:
    - fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi
    - lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect
    - înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil

    Cerinte

    La First Bank, ne plac lucrurile făcute cu determinare, pasiune și încredere, iar asta ne-a învățat că, mai important decât să fii primul este să fii primul care face diferența!

    Dacă tu ești cea/cel care se ocupă mereu de organizarea ieșirilor cu gașca, nu îți scapă nicio virgulă atunci când redactezi documente și îți iei energie din interacțiunea cu oamenii, avem un rol de HR Admin Officer care ți se potrivește perfect!

    Cum ești tu?

    - Ai experiență de 1 an în administrare personal și ești familiarizat/ă cu legislația muncii;
    - Organizat/ă, atent/ă la detalii și sociabil/ă;
    - Cea/cel care vine rapid cu soluții, persoana la care apelează mereu colegii atunci când au nelămuriri;
    - Știi să lucrezi în pachetul Microsoft Office (Outlook, Excel);
    - Ai cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
    - Fire curioasă, care își dorește să se implice în proiecte variate.

    Responsabilitati

    Ce activități vei gestiona?

    - Pregătirea contractelor individuale de muncă și a documentelor de angajare pentru noii colegi din First Bank;
    - Introducerea și actualizarea constantă a informațiilor cu privire la angajați în softul de admin
    - Eliberarea diverselor adeverințe/documente solicitate de către colegi;
    - Centralizarea concediilor medicale;
    - Acordarea de suport constant pentru colegi cu privire la documentele din dosarul lor de personal și identificarea soluțiilor în spețe legate de legislația muncii;
    - Arhivarea fizică și electronică a dosarelor de personal.

    Alte informatii

    De ce noi, First Bank?

    - Suntem o bancă Digital with a human touch, care se dezvoltă accelerat, iar tu vei dobândi rapid abilitățile care te vor ajuta să crești profesional;
    - Îți acordăm sprijinul nostru, susținem ideile inovative și te încurajăm să îți urmezi pasiunile;
    - Îți oferim autonomie în proiectele tale și suntem alături de tine în procesul de învățare;
    - Împreună putem face diferența, acționăm ca o echipă și credem că doar prin colaborare putem evolua.

    Dacă și tu crezi în The American Way, hai să ne cunoaștem!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (81)