Key Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DARE active.


Vezi toate job-urile Key Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    Comunicarea verbală și scrisă
    Abilitatea de problem-solving este una importantă în acest rol și implică
    identificarea celor mai bune soluții, cunoașterea produselor și serviciilor, amabilitate,
    comunicarea cu echipele sau persoanele din companie care pot rezolva respectivele
    provocări.

    Organizare și task management
    Organizarea și management-ul clienților din portofoliu.
    Abilități de organizare și management al task-urilor, pentru a se asigura că investește eficient și înțelept suficient timp pentru a comunica în mod regulat cu clienții și pentru a finaliza orice activitate.

    Customer experience
    Va observa și colecta feedback-ul clienților și va comunica departamentelor interne care sunt plângerile și nevoile acestora, pentru a îmbunătăți serviciile
    și produsele în mod constant;
    Cunoașterea bună a companiei și a serviciilor oferite.
    Cunoștințe tehnice: utilizarea unui CRM, realizarea de rapoarte și prezentări.


    Responsabilitati

    Realizează legătura între client și departamentele din companie pentru a circula
    informațiile necesare, a se asigura că nevoile clientului sunt înțelese și rezolvate la
    timp;
    Colaborează cu celelalte departamente pentru a asigura o relație de muncă cât mai
    eficientă;
    Realizează rapoarte pentru clienți și pentru management-ul companiei;
    Îi învață pe juniorii din companie cum să se ocupe de clienți (preluare proprietate,
    consultanță, vizionări, negociere);
    Urmărește realizarea planului de vânzări față de target-urile stabilite împreună cu
    echipa pe care o coordonează;
    Organizează însoțirea pe teren și pregătește echipa sa la standardele cerute având în
    același timp o documentație de instruire;
    Se asigură că toți consultanții imobiliari sunt bine motivați;
    Coordonează și îmbunătățește modul de lucru al consultanților imobiliari;
    Controlează cât mai eficient timpul echipei de vânzări;
    Supervizează și răspunde de respectarea regulamentului de ordine interioară și a
    procedurilor stabilite;
    Pune în practică programe speciale cu acordul Sales Team Leader-ului;
    Stabilește obiectivele generale ale companiei, în conformitate cu strategia consiliului
    de administrație;
    Este responsabil cu o stare de spirit pozitivă în cadrul companiei, fiind datoria lui să
    identifice/aplaneze potențiale conflicte și să găsească modalități de îmbunătățire a
    coeziunii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (158)