Specialist Logistică

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FlexiWork Recruitment active.


Vezi toate job-urile Specialist Logistică active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: FlexiWork Recruitment
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 09.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.
    Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.

    Cerinte

    CERINȚE:
    - Studii superioare, de preferat în domeniul logistică/transporturi;
    - Experiența în zona de logistică/transporturi intern/extern;
    - Experiența în aprovizionare;
    - Cunoșțințe de lucru intr-un sistem ERP;
    - Cunostinte de engleză avansat;
    - Cunostinte de franceză nivel mediu (scris, vorbit) reprezintă un avantaj;
    - Cunoștințe de utilizare PC nivel avansat;
    BENEFICII:
    - Salariu discutabil în cadrul interviului;
    - Bonuri de masă în valoare de 30 lei;
    - Program de lucru 08:00-17.00;
    - Transport decontat sau asigurat;

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂȚI:
    -Asigură necesarul logistic la nivelul înregii companii;
    -Organizează/planifică transporturile de marfă în cele mai bune condiții, respectând termenele solicitate și standardele de calitate ale companiei;
    -Pregătește comenzile de transport și transmite informațiile necesare echipei;
    -Gestionează procesul de achiziții și livrări intra si extracomunitare;
    -Gestionează procesul de import/export intra si extracomunitar;
    -Întocmește și depune declarația intrastat (colectează și centralizează facturile de achiziție de marfă / livrările intracomunitare, CMR-urile precum și facturile de transport aferente);
    -Întocmește/verifică documentele de transport;
    -Menține legătura cu comisionarul vamal (pregătește documentele necesare pentru vama);
    -Desfășoară în permanență activități de prospectare a pieței în vederea optimizării costurilor și pentru îndeplinirea indicatorilor de performanță stabiliți;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov, Job national

    Aplica fara CV
    Brasov, Job national

    BUCURESTI, Strainatate, Brasov,