Responsabil formare profesionala

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Madlim Consult active.


Vezi toate job-urile Responsabil formare profesionala active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Madlim Consult
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 05.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Activăm în domeniul consultanței pentru accesarea de fonduri nerambursabile și avem în portofoliu proiecte în domenii multiple.
    Căutăm o persoană organizată, proactivă căreia îi place să învețe lucruri noi. Dacă te regăsești, te așteptăm în echipa noastră de consultanți.

    Cerinte

    - Studii superioare, finalizate
    - Bune cunoștințe de MS Office (Word, Excel, Power Point)
    - Capacitate de analiză și sinteză
    - Bune abilități de organizare și planificare, atenție la detalii
    - Dorință de învățare și dezvoltare
    - Disponibilitatea de deplasare în locațiile de desfășurare a cursurilor și pentru a asigura organizarea acestora
    - Experiență de minim 1 an în organizarea de cursuri acreditate ANC
    - Experiență în cadrul proiectelor finanțate prin POCU reprezintă un avantaj

    Responsabilitati

    - centralizarea, verificarea și prelucrarea documentelor cursantilor
    - planificarea activităților de formare și a resurselor necesare
    - gestionarea relației cu ANC pentru cursurile autorizate
    - comunicare cu participanții la curs în vederea comunicării detaliilor logistice
    - identificarea resurselor necesare (resursele umane si logistice)
    - menținerea legăturii cu formatorii, furnizorii și toate persoanele implicate în derularea activității
    - intocmirea certificatelor de absolvire si a suplimentelor, diplomelor de participare
    - elaborarea diverselor rapoarte/situații în cadrul proiectelor
    - întocmirea de situații privind statusul activității
    - planificarea și urmărirea termenelor de respectat în cadrul proiectului, conform task-urilor alocate
    - elaborarea documentelor de lucru în cadrul proiectului
    - elaborarea de metodologii de lucru
    - organizarea arhivei electronice și fizice pentru documentele proiectului

    Alte informatii

    Pachetul de beneficii include:
    - training asigurat, oportunitatea de a învăța și evolua într-un domeniu complex pentru că ne dorim să te integrezi cat mai repede și într-un mod cât mai plăcut pentru tine.
    - în afara pachetului salarial agreat, vei avea și bonusuri, în funcție de performanța ta.
    - vei avea un program flexibil, stabilit de comun acord.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (45)