Specialist logistica, facturare, operare comenzi externe

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Specialist logistica, facturare, operare comenzi externe active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    - Experienta pe un post similar de minim 2 ani;
    - Bune cunostinte de limba engleza;
    - Foarte bune abilitati de comunicare si relationare.
    - Absolvent studii superioare, avantaj profil economic;
    - Cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point ), Internet;
    - Abilitate in lucru cu cifrele;
    - Integritate si onestitate.

    Responsabilitati

    - Relatii cu furnizorii externi si firmele de transpirt (telefonic / email);
    - Centralizare si urmarire comenzi;
    - Facturare;
    - Evidenta stoc;
    - Logistica, transport
    - Completare diverse rapoarte;
    - Operare baza de date cu clienti, etc.;
    - Editare documente si realizare traduceri (pentru uz intern).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (127)