Specialist Achizitii Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta de minim 4 ani in cadrul unui departament de aprovizionare/achizitii;
    - Competenta buna in utilizarea pachetului de aplicatii MS Office (in special Excel);
    - Cunostinte avansate de limba engleza;
    - Permis de conducere: categoria B;
    - Bune abilitati de comunicare, negociere si organizarea propriei activitati.

    Responsabilitati

    - Intocmeste ori de cate ori este necesar centralizatoare care cuprind informatii in legatura cu furnizorii, preturi si termene de livrare pe care le supune spre aprobare directorului de departament;
    - Prospecteaza piata furnizorilor de materii prime, ambalaje, materiale auxiliare, rechizite si consumabile in scopul identificarii de noi potentiali furnizori;
    - Face analiza comparativa a ofertelor acestora si propune variante de noi furnizori;
    - Actualizeaza baza de date cu potentiali furnizori pentru materiile prime;
    - Negociaza cu furnizorii agreati conditiile contractuale de achizitie (pret, termen de livrare, modalitatea si termen de plata);
    - Intocmeste si lanseaza comenzi de materii prime, materiale auxiliare, rechizite si consumabile catre furnizori;
    - Urmareste derularea contractelor de achizitie;
    - Tine permanent legatura cu furnizorii in scopul discutarii si rezolvarii problemelor ce apar in derularea contractelor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (54)