Store manager in Baneasa Shopping City

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile Store manager in Baneasa Shopping City active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    Iti place sa lucrezi in domeniul retail si doresti sa faci un nou pas in dezvoltarea carierei?
    Esti o persoana organizata orientata catre rezultate?
    Doresti sa iti pui in valoare abilitatile de management si de coordonare a unei echipe?
    Alatura-te echipei noastre si vei avea sansa sa pui in practica tot ce ai invatat si sa te dezvolti impreuna cu noi!
    Suntem in cautarea unui store manager pentru un magazin de imbracaminte sport din Baneasa Shopping City.
    Ne dorim o persoana cu studii superioare si cu experienta in vanzari de minim 2 ani, dar si experienta pe un post de management de minim 1 an.
    De asemenea, tinem cont de abilitatile de utilizare a pachetului Microsoft Office si de nivelul de cunoastere al limbii engleze.

    Responsabilitati

    -Coordoneaza si participa activ in toate activitatile magazinului;

    -Planifica, aplica si monitorizeaza strategiile implementate pentru atingerea target-urilor;

    -Monitorizeaza activitatea de vanzare si evolutia vanzarilor, intocmind rapoartele de vanzari la timp;

    -Se implica activ in recrutarea si training-ul consilierilor de vanzari si monitorizeaza constant rezultatele acestora, asigurand in acelasi timp integrarea noilor membri in echipa;

    -Imbunatateste imaginea firmei prin instruirea si motivarea echipei;

    -Urmareste aprovizionarea optima, corecta si la timp a magazinului, precum si transferul produselor intre magazine;

    -Efectueaza estimarea activitatii de vanzare pe diversi indicatori si informeaza angajatii din subordine;

    -Urmareste si realizeaza indicatorii de performanta;

    Alte informatii

    Programul este de 8 ore jumatate pe zi, 5 zile pe saptamana.
    Pachetul salarial este format dintr-un salariu net de 3500 de lei la care se adauga bonusuri in functie de targeturi si tichete de masa de 630 de lei/luna.
    Daca ti-am atras atentia, atunci nu mai sta pe ganduri si contacteaza-ne la numarul 0720 534 815 sau asteptam CV-ul tau la adresa noastra de email.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (137)