Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Fundraising Team Leader @HOSPICE, Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Fundraising Team Leader @HOSPICE, Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.03.2023 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
• Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil: comunicare,
jurnalism, marketing, stiinte umaniste sau alte domenii relevante);
• Experienta anterioara pe o pozitie similara, in domeniile Marketing, Vanzari, Relatii
Publice, Call Center, prezinta un avantaj;
• Limba engleza scris/vorbit nivel avansat;
• Cunostinte bune operare PC: Pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power
Point), navigare internet;
• Permis de conducere categoria B.
• Coordoneaza echipa de Fundraising – Bucuresti;
• Asigura indeplinirea indicatorilor de performanta (KPI) atat la nivel individual, cat si
de echipa;
• Urmareste indeaproape targetul si obiectivele asumate, la nivel de echipa si
raporteaza constant activitatile in derulare, venitul realizat si cheltuielile efectuate;
• Raporteaza Directorului dep. Fundraising, Comunicare & Voluntari activitatea
curenta, realizari, obstacole, oportunitati, nevoi;
• Contribuie la elaborarea planului anual de fundraising (bugetul de venituri din
programele de fundraising si cheltuieli pentru fundraising, atragerea unui numar
planificat de donatori si sponsori noi);
• Ofera suport in implementarea programelor de fundraising definite in planul anual
de fundraising si comunicare;
• Analizeaza permanent bugetul de venituri si cheltuieli, la nivel de echipa;
• Are o atitudine deschisa si pozitiva fata de provocari si schimbari, accepta si in
egala masura, da feedback de cate ori este cazul;
• Ofera ajutor colegilor atunci cand este solicitat si este, in egala masura, proactiv in
acest sens;
• Mentine legatura cu contactele pe care le-a initiat (donatori, companii si persoane
fizice), trimite scrisori de multumire, materiale informative si la nevoie documente
si rapoarte cu obiectivul de a dezvolta relatii pe termen lung cu acestia;
• Identifica potentiali sponsori si alti parteneri care pot sustine activitatea fundatiei;
• Face abordari directe si prezentari pentru obtinerea de sponsorizari in bani,
produse sau servicii, pentru obtinerea de donatii salariale sau recurente;
• Dezvolta relatiile cu companiile si persoanele fizice care sustin fundatia, urmarind
crearea unui parteneriat echitabil si pe termen lung;
• Coordoneaza proiecte (campanii sau evenimente) sau face parte din echipa de
suport a proiectelor cuprinse in planul de fundraising;
• Planifica, deruleaza, raporteaza și evalueaza programele de fundraising pe care le
coordoneaza;
• Identifica oportunitati si cauta idei pentru dezvoltarea de noi programe de
fundraising;
• Colaboreaza cu echipa de comunicare pentru dezvoltarea materialelor de
comunicare necesare implementarii proiectelor;
• Colaboreaza cu coordonatorul de voluntari si cu echipa de voluntari in organizarea
de evenimente si implementarea de campanii;
• Contribuie la programul permanent de cultivare si dezvoltare a unei baze de
donatori ai fundatiei;
• Opereaza zilnic in baza de date si inregistreaza corect si complet contactele
efectuate si tine legatura cu contactele pe care le-a initiat, trimite scrisori de
multumire,
materiale informative si la nevoie documente si rapoarte catre donatori si sponsori;
• Promoveaza HOSPICE Casa Sperantei la nivel local si national, avand la baza
viziunea, misiunea si valorile organizatiei;
• Reprezinta Fundatia la diferite evenimente din comunitate.
Aptitudini:
• Excelente abilitati de prezentare, comunicare orala si scrisa, sociale, de
relationare, de reprezentare;
• Bune abilitati interpersonale;
• Spirit de echipa;
• Proactivitate;
• Abilitatea de a lucra bine sub presiune;
• Gandire analitica, capacitate de analiza si planificare;
• Foarte bune abilitati de organizare;
• Isi insuseste misiunea, viziunea si valorile organizatiei;
• Confortabil in rolul de a solicita fonduri si servicii probono pentru organizatie;
• Prezenta placuta, degajata, credibila;
• Persoana organizata, atenta la detalii, capabila sa-si gestioneze timpul eficient si
sa lucreze sub presiune, creativa, temerara;
• Abilitatea de a planifica executarea sarcinilor si de a respecta termenele de livrare
• Capacitate de a lucra foarte bine in echipa, bune abilitati de relationare cu diferite
niveluri ale organizatiei;
• Flexibilitate a programului de lucru.
Beneficii:
• 24 zile de concediu de odihna, anual;
• 1 zi libera aferenta zilei de nastere;
• 1 zi libera de Ziua Mondiala a Sanatatii;
• Tichete de masa in valoare de 30 lei/zi;
• Abonament Bookster;
• Activitate într-un mediu plăcut și profesionist.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Supply Chain Process Team Leader with Italian Aplica fara CV | |
National Key Account Manager Team Leader - Modern Trade Aplica fara CV | |
Team Leader Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (118) |
Raporteaza eroarea la