B2B Connected Services Junior Manager (F/M)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile B2B Connected Services Junior Manager (F/M) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Mioveni
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 27.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    Profil cautat:

    Studii superioare tehnice sau economice.

    Competente lingvistice: Franceza sau Engleza - nivel avansat.

    Cunoasterea Excel (tabele dinamice, functii).

    Orientare client (intern si extern).

    Foarte buna capacitate de comunicare, argumentare si lucru in transvers intr-un mediu international.

    Competente digitale despre functionarea dispozitivelor conectate la internet cu interfata tactila.

    Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.

    Responsabilitati

    Postul poate fi localizat la Bucuresti sau Mioveni.

    Misiunea postului cuprinde:

    Asigura incarcarea si fiabilizarea informatiilor legate de contractele pt servicii conectate in sistemele interne Renault.

    Administrarea contractelor pentru servicii conectate achizitionate de clientii grupului Renault precum si a indicatorilor de performanta agreati in contracte.

    Asigurarea gestiunii facturilor pentru noile servicii conectate, crearea de contruri de facturare, urmarirea costurilor si raportarea catre controlul de gestiune a vanzarilor.

    Activarea retroactivă a serviciilor conectate comerciale (SID) cu funcționalități suplimentare (UID) Aplicarea acestor functionalitati la vehiculele care și-au finalizat deja activarea serviciului (post- PBO/vanzare).

    Responsabilitati:

    Analiza contractelor cu clientii pentru asigurarea atungerii tuturor angajamentelor stipulate in acesta.
    Lansează, verifică și comunică rezultatele actiunilor de « subscriptii in masa » din aplicatia ASE a sistemului VEGAS (canal Corporate);
    Urmareste si anima proiectul de activare a aplicatiilor FAM/UBI, asigura support de nivel primar in Mobilize Fleet Data platform pt TSP, Long Term Rental or Short Term Rental company
    Verificare de eligibilitate activare system vehicul FAM/UBI
    Asigurarea functionarii fara erori a fluxurilor de informatii intre sistemul gestionat si alte sisteme conexe
    Analiza diferentelor dintre functionalitatile existente ale aplicatiei si nevoile utilizatorilor petru processul FOTA (IVC SW update), Light FOTA (UCD Update)
    Tratarea erorilor de activare/dezactivare rezultate in urma procesului de subscriptie prin IVC sau R-Adapter
    Integrarea datelor in Google drive si Datalake si crearea de rapoarte.
    Crearea de conturi de facturare si gestionarea lor in sistemele interne precum si urmarirea costurilor.
    Identificarea de oportunitati de optimizare a activitatii (optimizare proces, automatizare, digitalizare, etc)
    Definirea functionalitatilor si fluxurilor pentru solutiile serie si post-vanzare, cat si gestiunea diferita a celor doua.
    Comunicarea evolutiei proiectelor cu toate partile interesate
    Intocmirea de rapoarte de activitate si partajarea lor cu toate partile interesate, FAM SLA Calculation

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (91)