Area Sales Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MoneyGold active.


Vezi toate job-urile Area Sales Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: MoneyGold
Domeniu:
  • Management Trainee
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 26.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Conceptul MoneyGold se bazează pe oferirea de servicii la standarde inalte, sigure, transparente și de încredere!

    În cele peste 95 de locații, MoneyGold vă oferă rapid și sigur, servicii financiare nebancare, amanet aur-electronice, schimb valutar & transfer de bani, vânzare bijuterii aur si electro.

    Amanet aur & electro
    Împrumuturile prin amanetare MoneyGold se efectuează simplu și rapid, cu un comision mic, indiferent de suma împrumutată.

    Exchange
    MoneyGold vă oferă curs foarte bun pentru serviciile de schimb valutar.

    Transfer de bani
    Pentru cei care doresc să trimită sau să primească bani rapid și fără costuri ascunse, MoneyGold le pune la dispoziție serviciul de transfer de bani. Transferul de bani este realizat prin intermediul Money Gram.

    Vânzare bijuterii si electro
    Money Gold pune la dispoziția clienților serviciul de vânzare bijuterii din aur si obiecte electro la prețuri accesibile.

    Alătură-te super echipei MONEYGOLD
    MoneyGold – De cuvânt de la bun început!

    Cerinte

    Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Area Sales Manager, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:

    - Experiență solida în vânzări servicii si produse, constituie avantaj;
    - Cunoștinte aprofundate de vânzări și management strategic;
    - Bun negociator, foarte bune abilitați de networking și comunicare;
    - Spirit analitic și structurat;
    - Proactiv, ambițios;
    - Dinamic, cu spirit de inițiativă, deschis provocărilor;
    - Team player, ușurință în susținerea și dezvoltarea relațiilor interpersonale;
    - Gândire logică, integritate, loialitate;
    - Orientare către client;
    - Foarte bună orientare spre rezultate, soluții și cu inițiativă;
    - Abilități de coordonare a unei echipe;
    - Seriozitate, responsabilitate;
    - Spirit de organizare și capacitatea de motivare și automotivare;
    - Cunostiinte de operare PC (Word, Excel);
    - Cunoașterea limbii engleze;
    - Disponibilitate pentru deplasări;
    - Permis de conducere;

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:

    - Coordonarea întregii activități de vânzare servicii din zona alocată;
    - Urmărește zilnic activitatea punctelor de lucru, asigurându-se de aplicarea corectă a procedurilor operaționale;
    - Efectuează periodic vizite în locațiile existente în portofoliu în vederea obținerii feedback-ului asupra colaborării cu acestea;
    - Asigură suportul operațional pentru fiecare unitate din zona sa;
    - Urmărește și transmite săptămânal rapoarte către CEO cu performanța fiecărui punct de lucru din zona sa;
    - Realizează planuri de acțiune și le implementează în scopul atingerii obiectivelor financiare ale zonei sale;
    - Stabilește obiectivele de performanta și evaluează periodic angajații din subordine;
    - Participa activ în recrutarea de personal nou. Contribuie la consolidarea echipei sale participând la interviuri și la alegerea candidaților, conform standardelor de pregătire profesionala cerute de companie;
    - Monitorizează performanța echipei sale și găsește modalități de motivare a acesteia;
    - Este responsabil cu dezvoltarea membrilor echipei și poate face eventuale propuneri de avansare;
    - Dezvolta strategii noi de vânzare servicii si produse adaptate cerințelor pieței din zona sa de responsabilitate;
    - Se implica activ în rezolvarea situațiilor legate de satisfacția clienților din zona sa de responsabilitate;
    - Colectează informații asupra satisfacției clienților, a cerințelor pieței și evoluția concurenței;
    - Propune planuri de acțiune în vederea creșterii vânzărilor de servicii si produse în zona alocată;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Un mediu de lucru dinamic, o echipă super inteligentă și un rol care cu siguranță nu va deveni niciodată o rutină;
    - Pachet de beneficii competitiv, în funcție de calificări și nivel de carieră;
    - Reducere angajat conform politicii interne;
    - Asigurare medicală privată Signal Iduna;
    - Pensie privată Raiffeisen;
    - Discount Samsung 7% si Lensa 15%
    - Acces gratuit la Biblioteca internă;
    - Cursuri și training-uri;
    - Mașină, Laptop, telefon de serviciu;
    - De asemenea, veți avea oportunități excelente de dezvoltare a carierei în cadrul companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Alba Iulia, Sibiu,

    Remote

    Iasi, Sibiu, Suceava, Job national

    Vezi job-uri similare (23)