Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Operator facturare-Bragadiru
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Operator facturare-Bragadiru active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.01.2023 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Studii medii/ superioare
Experienta minim 1 an – facturare
Capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor, seriozitate, capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa;
Persoana dinamica, agreabila, pozitiva, cu foarte bune abilitati de comunicare;
Cunostinte operare PC: Word, Outlook, Excel, Power Point (mediu), navigare Internet;
Cunostinte excelente de limba romana si medii de limba engleza (scris si vorbit);
Facturare marfurilor catre clienti, conform comenzilor primite de la gestionari/proformelor primite de la departamentul comercial;
Tine legatura cu departamentul comercial in privinta metodelor de plata ale fiecarui client in parte;
Pastreaza confidentialitatea conditiilor financiare ale clientilor;
Transmite responsabililor de depozit informatii despre marfa;
Respecta manualul de operare a documentelor si respecta procedurile interne ale companiei aferente activitatii de facturare;
Intocmeste avizele pentru livrarea marfii si operareaza in program intrarile de marfuri;
Verifica tranzactiile, verifica paritatea (cantitativa si de lungime);
Opereaza facturilor de achizitii de marfa interne si externe;
Intocmeste registrului de casa pentru incasari cash, primeste si instrumentele de plata de la clienti;
Intocmeste proforme conform solicitarilor departamentului tehnic sau comercial;
Ofera suport clientilor in probleme financiare: facturi, fise de platitor, probleme diverse.
Se ofera:
Decontare costuri transport (combustibil)
Tichete de masa in valoare de 15 lei
Contract de munca perioada nedeterminata
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Facturare - Chiajna Aplica fara CV | |
Facturist/a - Chiajna Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la