Operator facturare-Bragadiru

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 23.01.2023
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Studii medii/ superioare
    Experienta minim 1 an – facturare
    Capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor, seriozitate, capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa;
    Persoana dinamica, agreabila, pozitiva, cu foarte bune abilitati de comunicare;
    Cunostinte operare PC: Word, Outlook, Excel, Power Point (mediu), navigare Internet;
    Cunostinte excelente de limba romana si medii de limba engleza (scris si vorbit);

    Responsabilitati

    Facturare marfurilor catre clienti, conform comenzilor primite de la gestionari/proformelor primite de la departamentul comercial;
    Tine legatura cu departamentul comercial in privinta metodelor de plata ale fiecarui client in parte;
    Pastreaza confidentialitatea conditiilor financiare ale clientilor;
    Transmite responsabililor de depozit informatii despre marfa;
    Respecta manualul de operare a documentelor si respecta procedurile interne ale companiei aferente activitatii de facturare;
    Intocmeste avizele pentru livrarea marfii si operareaza in program intrarile de marfuri;
    Verifica tranzactiile, verifica paritatea (cantitativa si de lungime);
    Opereaza facturilor de achizitii de marfa interne si externe;
    Intocmeste registrului de casa pentru incasari cash, primeste si instrumentele de plata de la clienti;
    Intocmeste proforme conform solicitarilor departamentului tehnic sau comercial;
    Ofera suport clientilor in probleme financiare: facturi, fise de platitor, probleme diverse.

    Alte informatii

    Se ofera:

    Decontare costuri transport (combustibil)
    Tichete de masa in valoare de 15 lei
    Contract de munca perioada nedeterminata